تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فرماندار کوهدشت:عوامل وقوع سیلاب در کوهدشت همچنان پابرجا هستند

  • کد خبر : 79245
  • 26 آبان 1394 - 10:15

  به گزارش میرملاس ؛ محمدکرم محمدی در نشست با خبرنگاران در کوهدشت با اشاره به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: مهم‌ترین نکته‌ای که در برگزاری این انتخابات باید مد نظر قرار گیرد تلاش برای تثبیت آرامش مردم است. وی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و […]

 

به گزارش میرملاس ؛ محمدکرم محمدی در نشست با خبرنگاران در کوهدشت با اشاره به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: مهم‌ترین نکته‌ای که در برگزاری این انتخابات باید مد نظر قرار گیرد تلاش برای تثبیت آرامش مردم است.

وی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی ما است، گفت: بایستی با ایثارگری و تلاش این مهم را به سرانجام مطلوب برسانیم.

فرماندار کوهدشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رأی مردم حق‌الناس است، گفت: در پیش‌گاه مردم قول می‌دهم در انتخابات پیش‌روی حق‌الناس را به‌طور کامل و در حد توان رعایت کنم.

وی با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در صحنه انتخابات، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند در صحنه انتخابات با انعکاس واقعیت‌ها و اطلاع‌رسانی درست جامعه را به سمت‌وسوی دقیق هدایت نمایند تا پس از برگزاری انتخابات رقابت‌ها به رفاقت، همدلی و همزبانی منتهی شود.

این مسئول تأکید کرد: در روز انتخابات میز مطبوعات در فرمانداری شهرستان کوهدشت برقرار است و خبرنگاران این شهرستان از تمامی رسانه‌ها می‌توانند به انعکاس اخبار برگزاری انتخابات بپردازند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود از سیل اخیر کوهدشت یادکرد و گفت: عواملی که باعث به وجود آمدن سیل در کوهدشت بود همچنان پایدار هستند و درصورتی‌که دوباره بارش ۵۰ میلی‌متری باران داشته باشیم، سیلاب کوهدشت را فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به مردم کوهدشت در این سیلاب یادآور شد: از خیران لرستانی انتظار می‌رود تا در جبران خساراتی که در اثر سیلاب به مردم کوهدشت وارد شد، پیش‌قدم شوند./فارس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.