تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دوره آموزشی مجریان انتخابات تا ۲۷ آذر به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 79263
  • 26 آبان 1394 - 13:26

  به گزارش میرملاس ؛ دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: همایش آموزشی مجریان انتخابات سه استان مرکزی، لرستان و همدان برگزار می‌شود. علی پورعلی مطلق در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا  با بیان این که این همایش از فردا به مدت دو روز برگزار می‌شود افزود: در این همایش بیش از ۱۶۵ نفر از بخشداران و […]

ستاد انتخابات

 

به گزارش میرملاس ؛ دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: همایش آموزشی مجریان انتخابات سه استان مرکزی، لرستان و همدان برگزار می‌شود.

علی پورعلی مطلق در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا  با بیان این که این همایش از فردا به مدت دو روز برگزار می‌شود افزود: در این همایش بیش از ۱۶۵ نفر از بخشداران و فرمانداران این سه استان شرکت می‌کنند.

 

وی همچنین اظهار کرد: در این همایش مسائل حقوقی، امنیتی و اجرایی مرتبط با انتخابات مطرح می‌شود. اعضای ستاد انتخابات کشور به عنوان مدرس در این همایش حضور می‌یابند و جلسه پرسش و پاسخ هم برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور در ادامه با اشاره به اینکه کلید واژه‌ در این انتخابات قانون مداری و مسلح بودن مجریان انتخاب به قانون است گفت: برای اینکه میزان تسلط مجریان انتخابات به قانون را ارزیابی کنیم. پس از برگزاری این همایش، از مجریان آزمون خواهیم گرفت.

پورعلی مطلق در پایان با بیان اینکه با برگزاری همایش در همدان، دوره آموزشی ۲۴ استان به اتمام می‌رسد خاطر نشان کرد:‌ بعد از همایش همدان، همایش استان فارس برگزار می‌شود و پس از آن هم همایش استان تهران، با حضور مجریان انتخابات سه استان تهران، البرز و قم برگزار می‌شود. دوره‌ی آموزشی سایر استان‌ها هم تا ۲۷ آذر ماه به پایان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.