تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

نماینده ولی فقیه در لرستان:لرستان سرزمین قلم وبیان است

  • کد خبر : 79273
  • 26 آبان 1394 - 20:42

  به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی روز سه شنبه در مراسم افتتاح ششمین جشنواره نشریات سراسری دانشگاه پیام نور، در تالار شهید آوینی مجتمع ارشاد شهرستان خرم آباد اظهار داشت: غیور مردانی از این سرزمین پرچمدارعلم وشهادت وافتخار آفرینان طول تاریخ بودند. و امروز نیز عالمان واندیشمندان این این […]

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی روز سه شنبه در مراسم افتتاح ششمین جشنواره نشریات سراسری دانشگاه پیام نور، در تالار شهید آوینی مجتمع ارشاد شهرستان خرم آباد اظهار داشت: غیور مردانی از این سرزمین پرچمدارعلم وشهادت وافتخار آفرینان طول تاریخ بودند. و امروز نیز عالمان واندیشمندان این این استان در جبهه فرهنگی افتخار آفرین هستند.
وی قلم وبیان را به عنوان بزرگترین نعمت های خداوند دانست و گفت : این دو که در اختیار انسان قرار داده وآن را وجه برتری انسان در برابر سایر مخلوقات قرار داده است. 
حجت الاسلام ووالمسلمین سید احمد میر عمادی گفت: قلم وبیان به عنوان ابزاری برای دعوت انسان به سوی خداوند وکمال رشد وتعالی انسان را برای رسیدن به درجات عالی امکان پذیر می نماید. 
وی افزود: حرمت قلم وبیان نزد خداوند ارزشی فوق العاده وآن را بالاترین معجزه پیامبر به عنوان کتاب وقرآن قرار داده است.
وی با اشاره به نقش آفرینی رسانه در جامعه بیان کرد: نشریات دانشجویی در فضایی خاص وبرای مخاطبان ویژه و دارای ویژگی های خاص چاپ می شوند.
وی با اشاره به آرمانگرا بودن دانشجویان گفت: نشریات دانشجویی اگرچه با امکانات محدود منتشر اما زنده، پویا و وسیله ای برای ورود استعدادها خلاقیت وابتکارها هستند و این نشانگر انگیزه قوی دربین این قشر جامعه است.
وی اظهار کرد: نشریات دانشجویی از صداقت خاصی برخوردارو وام دار کسی نبوده و با کسی تعارف ندارند و نشریات نردبان ترقی ومیدانی برای توانستن محسوب می شوند.
وی با اشاره به کمیت این نشریات بیان کرد: کمیت نشریات بسیار مهم است چرا که بیانگر قلم وحضور دانشجویان وبه عنوان گامهای اولیه تعالی جامعه محسوب می شوند.
امام جمعه شهرستان خرم آباد گفت: امروز در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و شرایط این جنگ برکشور وجامعه حاکم واندیشه های جامعه ما مورد هدف قرار می دهد.
ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور از امروز به مدت ۲ روز در خرم آباد در خرم آباد آغاز شد./ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.