تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

جعفر درویشی بعنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان دورود منصوب شد

  • کد خبر : 79294
  • 27 آبان 1394 - 12:08

    به گزارش میرملاس ؛ دکتر اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان در حاشیه تکریم و معارفه روسای بهزیستی شهرستان دورود که با حضور ماشااله نعمتی فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان بهزیستی شهرستان دورود برگزار شد با تبیین نقش آفرینی اقشار مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت در این میان نقش […]

Todi-Moarefe-Behzisti-1

 

 

به گزارش میرملاس ؛ دکتر اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان در حاشیه تکریم و معارفه روسای بهزیستی شهرستان دورود که با حضور ماشااله نعمتی فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان بهزیستی شهرستان دورود برگزار شد با تبیین نقش آفرینی اقشار مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت در این میان نقش اقشار محروم جامعه که مورد علاقه حضرت امام (ره) نیز بوده اند در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی بسیار اثر گذار بوده است.
مدیر کل بهزیستی افزود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب به دنبال برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی بعنوان یک مطالبه اساسی آحاد جامعه بوده و به دلیل حساسیت و اهمیت حضرت امام (ره) نسبت به جایگاه اقشار محروم در جامعه ،دستگاههای مختلفی را متولی برقراری رفاه اجتماعی و عدالت اجتماعی کرده اند .
حیدری در ادامه با تبیین گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام گفت از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون همچنان که از سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مشخص است اجرای عدالت اجتماعی و بهره مندی اقشار محروم جامعه از سرمایه ها و نعمتهای کشور ،علیرغم اقدامات اساسی ،به شکل کامل محقق نشده و علت عمده عدم موفقیت در این زمینه ،وجود چالشهای بین المللی نظام سلطه از قبیل تحریم های یک جانبه آمریکا در بدو انقلاب ، جنگ تحمیلی ،تحریم های سالهای اخیر بعلت اینکه انقلاب اسلامی منادی اسلام ، ظلم ستیزو حامی ملت های مظلوم می باشد.
وی در ادامه افزود وظایف سازمان بهزیستی در میان تمام دستگاهها متفاوت است و بهزیستی یک سازمان تخصصی بلکه تخصصی ترین نهادی است که در حوزه رفاه اجتماعی ، پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی ،ارائه خدمات توانبخشی ،ارائه خدمات اشتغال و مسکن و در واقع با بیش از ۱۵۰ فعالیت و وظیفه ایفای نقش می کند.
حیدری با اشاره به چالشهای بهزیستی در سالهای گذشته تاکید کرد،در دوره هایی از سالهای گذشته بعلت مشکلات منابع انسانی و مالی بر خلاف شعارها شاهد تضعیف سازمان بهزیستی بوده ایم ،اما دولت تدبیر و امید با نگاهی نو و توسعه ای به مقوله رفاه اجتماعی نگریسته و نگاه سنتی مبتنی بر ارائه خدمات حمایتی را کنار گذاشته است .
مدیرکل بهزیستی رویکردهای نوین بهزیستی را مبتنی بر پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی برشمردو افزود بجای اینکه منتظر بمانیم تا معلولیت و آسیب های اجتماعی ایجاد شود و خدمات حمایتی ارائه دهیم باید از ایجاد معلولیت و آسیب پیشگیری کنیم.
در پایان جعفر درویشی بعنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان دورود معرفی و از زحمات ژیلا همتیان رئیس سابق قدردانی گردید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام وتشکرازمدیرسایت اقاى ازادبخت عرض بنده اینه که چالشهای بهزیستی شهرمن نوراباد بیشتر ازجاهای دیگر است بعلت عدم مدیریت صحیح واصولی فعلی خواهشمنداست اقای حیدری سریعتر مدیری باتدبیر برای نوراباد ما انتخاب فرمایید ممنون

  2. باتشکرازرسانه رسای میرملاس
    وتقدیرازآقای دکترحیدری
    عرض شود تاجایی این حقیرمطلع هستم،معیارانتخاب مدیران توسط مدیرکل بهزیستی لرستان تخصص وشایسته سالاری ست،حال درخواست دوستان وهمکاران ومردم ذی نفع از آقای حیدری این ست لطفا مدیران شهرستانی رو هم تغییردهندوازمدیران قوی ومتخصص وپیگیراستفاده نمایند
    جناب حیدری
    این مدیران شهرستانی ضعیف اندچاره ای بی اندیش وبرای کوهدشت وپلدختر ونورآبادافرادی خوشنام وخوش فکروخوش برخورد انتخاب بفرما
    ازمسیولین محترم استان هم تقاضاداردآقای حیدری را کمکش کنندتا برنامه هایش رو بنحواحسن پیاده نمایند

  3. باسلام خدمت دکتر عزیز.مدیریت شهرستان کوهدشت واقعا ضعیف می باشد.لطفا اقدام عاجل نمایید

  4. جناب کامروا اقای دکترحیدری بی گدار به اب نمی زندخودش تحصیکرده روانشناسی وجامعه شناسی است کار بلدوبه مدیریت اشناست هرجای که لازم باشد ونیاز به تغیرباشدوارد می شود.

    • کامروادرست میگه کل استان بایدتفییرکند لازم لازمی وجودنداردبایدکل استان تغییر کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.