تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

لرستان جزء پنج استان برتر جشنواره سراسری فیلم رشد شد

  • کد خبر : 79338
  • 28 آبان 1394 - 11:31

  به گزارش میرملاس ؛ گودرز کریمی فر روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت :چهل و چهارمین جشنواره سراسری فیلم رشد همزمان با سراسر کشور با اکران ۸۸ فیلم در استان لرستان برگزار شد .وی اظهار کرد : این جشنواره با شعار «دانش در آیینه هنر است» با نمایش فیلم های مستند علمی آموزشی، […]

 

به گزارش میرملاس ؛ گودرز کریمی فر روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت :چهل و چهارمین جشنواره سراسری فیلم رشد همزمان با سراسر کشور با اکران ۸۸ فیلم در استان لرستان برگزار شد .
وی اظهار کرد : این جشنواره با شعار «دانش در آیینه هنر است» با نمایش فیلم های مستند علمی آموزشی، مستند، انیمیشن، فیلم های تربیتی داستانی بلند و گروه فیلم های تربیتی داستانی کوتاه برگزار شد . 
وی تصریح کرد : هدف از اجرای جشنواره را آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی آموزشی و تربیتی کشورهای جهان و توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه درسی برای تحقق بسته آموزشی به جای کتب درسی است .
وی گفت : فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد در راستای اجرای سند تحول بنیادین و با نگاه ویژه به تعلیم و تربیت اسلامی، فرهنگ، تمدن و هویت ایرانی و اسلامی و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی تولید و نمایش داده خواهند شد .
کریمی فر در ادامه به استقبال خوب دانش آموزان لرستانی از این فیلمها اشاره کرد و گفت : ۲۲هزارو ۲۵۱دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد دیدن کردند .
کریمی فر در پایان افزود : چهل و پنجمین جشنواره سراسری فیلم رشد در تهران و هم زمان در پنج استان کشور از ۲۲آبان ماه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام آقای مدیر کل. از شما میخواهیم مانند مدیرکل استان کرمان که حساب حقوقی معلمان استانش را به بانک کشاورزی انتقال داد و طبق توافق بین ایشان و بانک کشاورزی تسهیلات برای معلمان گرفت شما هم همین کار را برای ما معلمان لرستان انجام دهید. با سپاس فراوان
    درباره انتقال حساب معلمان کرمان در اینترنت سرچ کنید

  2. سلام مدیر کل . معلم لرستانی خوب گفتن تو رو خدا بگو پیگیرش باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.