- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لرستان جزء پنج استان برتر جشنواره سراسری فیلم رشد شد

 

به گزارش میرملاس ؛ گودرز کریمی فر روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت :چهل و چهارمین جشنواره سراسری فیلم رشد همزمان با سراسر کشور با اکران ۸۸ فیلم در استان لرستان برگزار شد .
وی اظهار کرد : این جشنواره با شعار «دانش در آیینه هنر است» با نمایش فیلم های مستند علمی آموزشی، مستند، انیمیشن، فیلم های تربیتی داستانی بلند و گروه فیلم های تربیتی داستانی کوتاه برگزار شد . 
وی تصریح کرد : هدف از اجرای جشنواره را آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی آموزشی و تربیتی کشورهای جهان و توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه درسی برای تحقق بسته آموزشی به جای کتب درسی است .
وی گفت : فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد در راستای اجرای سند تحول بنیادین و با نگاه ویژه به تعلیم و تربیت اسلامی، فرهنگ، تمدن و هویت ایرانی و اسلامی و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی تولید و نمایش داده خواهند شد .
کریمی فر در ادامه به استقبال خوب دانش آموزان لرستانی از این فیلمها اشاره کرد و گفت : ۲۲هزارو ۲۵۱دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد دیدن کردند .
کریمی فر در پایان افزود : چهل و پنجمین جشنواره سراسری فیلم رشد در تهران و هم زمان در پنج استان کشور از ۲۲آبان ماه برگزار شد.