تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: پروژه باغ موزه دفاع مقدس خرم‌آباد اعتبار مناسبی ندارد‌

  • کد خبر : 79349
  • 28 آبان 1394 - 15:54

    به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر امروز در بازدید از روند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان بیان کرد: این پروژه نیاز به اعتبار بیشتری دارد و اگر بتوانیم یک ردیف مستقل بودجه توسط مجلس در بودجه ۹۵ برای این پروژه بگیریم، می‌توانیم روند اجرای آن را تسریع بخشیم و […]

0 (6)

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر امروز در بازدید از روند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان بیان کرد: این پروژه نیاز به اعتبار بیشتری دارد و اگر بتوانیم یک ردیف مستقل بودجه توسط مجلس در بودجه ۹۵ برای این پروژه بگیریم، می‌توانیم روند اجرای آن را تسریع بخشیم و باید بررسی کنیم، ببینیم این موضوع چگونه امکان‌پذیر است.

استاندار لرستان گفت: این پروژه اعتبار مناسبی ندارد، لذا ما هم در استان به دنبال راهی برای تامین اعتبار و کمک به آن هستیم، همچنین سایر دستگاه‌ها باید به این پروژه کمک کنند، چرا که اگر کمک همه دستگاه‌ها نباشد، ممکن است، پروژه به این زودی مشکل آن حل نشود، کما اینکه در چهار سال اخیر نیز مشکلات آن باقی مانده است.

وی افزود: این پروژه یک ظرفیت بزرگ و یک یادگار از دفاع مقدس است و یک کار ارزشی برای نسل آینده به شمار می‌رود و همه دستگاه‌ها باید در آن مشارکت کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: هفته آینده جلسه بررسی این پروژه برگزار می‌شود تا برای حل مشکلات آن با حضور همه دستگاه‌ها تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.