تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

‌مدیرعامل شرکت گاز استان: ۵۰۰ روستای لرستان تا پایان سال گازرسانی می‎شوند ‌

  • کد خبر : 79353
  • 28 آبان 1394 - 15:58

  به گزارش میرملاس ؛  ‌مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هم اکنون در ۲۶۵ روستا کار طراحی گازرسانی در حال اجراست که پیش‎بینی می‎شود تا پایان امسال ۵۰۰ روستای استان گازرسانی شوند.   به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حشمت‎الله شمس خرم‎آبادی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون ۱۵۳۰ روستای بالای ۲۰ […]

DSC_8235-1

 

به گزارش میرملاس ؛  ‌مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هم اکنون در ۲۶۵ روستا کار طراحی گازرسانی در حال اجراست که پیش‎بینی می‎شود تا پایان امسال ۵۰۰ روستای استان گازرسانی شوند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حشمت‎الله شمس خرم‎آبادی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون ۱۵۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که ۱۲۰۰ روستا از این تعداد از طریق تسهیلات بند «ق» قابلیت گازرسانی از طریق خط لوله دارند. سوخت مابقی این روستاها از طریق روش‎های جایگزین تأمین می‎شود.

 

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۶۷۰ روستای گازدار در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۵۰ روستا طی ۲ سال اخیر گازرسانی شدند. امسال هم تعهد کردیم با همکاری استانداری لرستان ۲۰۰ روستای دیگر را گازرسانی کنیم.

 

وی ادامه داد: نرخ بهره‎مندی خانوار روستایی از گاز را از ۳۸ درصد به ۶۸ درصد ظرف دو سال رسانده‎ایم.

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در یکی از روستاهای کوهنانی کوهدشت، با وجود اینکه یک سال از عملیات گازرسانی این روستا می‎گذرد، به علت فقر مالی روستاییان، تنها ۵۰ درصد مردم روستا از گاز استفاده می‎کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام .جناب آقای مهندس شمش مدیرکل محترم گاز استان .متاسفانه گاز رسانی به روستاهای بخش طرهان شهرستان کوهدشت به کندی ویا اصلا انجام نمی گیرد ومسولین بخش به فکر این موضوع نیستند وهمه چیز را عالی می بینند .کوپن های گاز برخی روستاها باطل شده است وامکان خرید نفت ندارند واز طرفی دیگر به انها گاز هم نداده اند. .خواهشمندیم به این منطقه بیشتر توجه کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.