- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امضای قرارداد ‌ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی خرم‌آباد با حضور وزیر بهداشت و سردار عبداللهی

80404339-3453395 [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت‌های خیلی خوبی برای توسعه استان به شمار می‌روند.

وی عنوان داشت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری اجرای به آن تاکید دارد، یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است.

این مسئول افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان یک سری مشکلات دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند و برای حل منابع مالی بانک‌ها باید به آنها کمک کنند.

بازوند تصریح کرد: عدم حمایت برخی دستگاه‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مشکلات این شرکت‌ها است که در هفته آینده این مشکلات را بررسی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌های خوب برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار لرستان گفت: برای ساخت ساختمان پارک علم و فناوری ۱۸ هکتار زمین واگذار شده است که یک سری مشکلات حقوقی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم آنها برطرف شود.

وی همچنین از سفر وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) به استان لرستان خبر داد و گفت: اواخر هفته آینده وزیر بهداشت ‌همراه با سردار عبداللهی به استان لرستان سفر می‌کنند.

وی افزود: با توافقی که با قرارگاه خاتم الانبیا صورت گرفته‌ بیمارستان عشایر خرم‌آباد در اختیار این قرارگاه قرار می‌گیرد و با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و دکتر هاشمی وزیر بهداشت قرارداد ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی توسط قرارگاه خاتم در خرم‌آباد به امضا می‌رسد./فارس