تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

انتقاد فرماندار خرم‎آباد از بانکهای لرستان

  • کد خبر : 7948
  • 17 مرداد 1391 - 20:45

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  “ولی‏پوری” در جمع خبرنگاران استان، افزود: در جامعه‌‏ای که نقد، انتقاد و پیشنهاد نباشد آن جامعه پیشرفت نخواهد کرد.   وی با بیان اینکه صحت، سرعت و دقت سه رکن اصلی خبر است که خبرنگاران باید مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: نباید صحت و دقت فدای سرعت شود؛ مطبوعات […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  “ولی‏پوری” در جمع خبرنگاران استان، افزود: در جامعه‌‏ای که نقد، انتقاد و پیشنهاد نباشد آن جامعه پیشرفت نخواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه صحت، سرعت و دقت سه رکن اصلی خبر است که خبرنگاران باید مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: نباید صحت و دقت فدای سرعت شود؛ مطبوعات و خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند که باید نقاط قوت و ضعف را بدون هرگونه گرایش سیاسی انعکاس دهند.

 

فرماندار خرم‏‌آباد ادامه داد: خبرنگار باید دشمن‌‏شناس باشد و در شرایط امروز که استکبار علیه نظام سم‎پاشی و تبلیغات سوء می‎کند، رسالت خبرنگاران چند برابر می‎شود.

 

وی گفت: همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی و نوامیس مردم صیانت کردند خبرنگاران نیز باید این مهم را عملی کنند و قلم خود را علیه دشمنان نظام و انقلاب به کار گیرند.

 

ولی‎پوری با بیان اینکه خبرنگار متعهد با هیچ نیروی خودی دشمنی نمی‎کند و هدفش اصلاح امور و عاقبت به خیری مردم است، اظهار کرد: شأن خبرنگار فراتر از این است که در گروهها و جریانات سیاسی قرار گیرد و باید بی‌‏طرفی خود را حفظ کرده و نگاه جانبدارانه نداشته باشد.

 

وی اظهار کرد: شهید صارمی مصداق شجاعت، جسارت و نترس بودن به حساب آمده و مایه افتخار همه به ویژه اصحاب قلم و رسانه است.

 

فرماندار خرم‎آباد با اشاره به تصویب ۵۰۱ طرح در کارگروه کشاورزی شهرستان خرم‎آباد، اضافه کرد: برای این طرحها ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که تاکنون تنها سه میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: با تحقق این طرحها یکهزار و ۶۲۶ فرصت شغلی ایجاد می‏‌شود اما متأسفانه در این راستا همکاری بانکهای عامل، ضعیف است و نیاز است که مسوولین بانکها کمک کنند تا مردم از این فرصت، امکانات و تسهیلات مصوب شده نهایت استفاده را ببرند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فریاد از این بانکها -خدایا دادخلق را از این بانکها بستان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.