تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

توضیحات فدراسیون جودو در خصوص برکناری آرش میراسماعیلی

  • کد خبر : 79481
  • 30 آبان 1394 - 12:10

  فدراسیون جودو امروز ( شنبه ) با انتشار بیانیه ای در مورد برکناری آرش میراسماعیلی از نایب رییسی این فدراسیون توضیحاتی داد. پیش از این محمدعلی رستگار رییس فدراسیون جودو در برنامه زنده تلویزیونی سپاس از شبکه ۳ از ارسال نامه ای از سوی این فدراسیون به وزیر ورزش مبنی بر برکناری میراسماعیلی از نایب […]

 

فدراسیون جودو امروز ( شنبه ) با انتشار بیانیه ای در مورد برکناری آرش میراسماعیلی از نایب رییسی این فدراسیون توضیحاتی داد.
 پیش از این محمدعلی رستگار رییس فدراسیون جودو در برنامه زنده تلویزیونی سپاس از شبکه ۳ از ارسال نامه ای از سوی این فدراسیون به وزیر ورزش مبنی بر برکناری میراسماعیلی از نایب رییسی خبر داده بود.

 

به گزارش میرملاس؛ از فدراسیون جودو، در بیانیه فدراسیون جودو در مورد برکناری میراسماعیلی آمده است: اخبار منتشر شده در خصوص سخنان رییس فدراسیون جودو مبنی بر موافقت وزیر ورزش و جوانان با تغییر نایب رییس به هیچ عنوان درست نیست. رستگار در هیچ بخش سخنان خود از این لفظ استفاده نکرده و تنها از ارسال نامه در این خصوص به وزارت ورزش سخن گفته است.از سوی دیگر خبر انتصاب علیرضا هدایت پور به عنوان سرپرستی نایب رییسی فدراسیون در ساعت ۲۰:۲۸ روز پنج شنبه ۲۸ آبان ماه روی خروجی سایت فدراسیون جودو قرار گرفت و بیانیه وزارت ورزش ساعت ۱۱:۰۲ روز جمعه ۲۹ آبان ماه منتشر شد. به همین دلیل خبری که برخی خبرگزاریها با مضمون بی توجهی فدراسیون به بیانیه وزارت ورزش منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد.
در ادامه این بیانیه آمده است : این تصمیم پس از تایید هیات رییسه فدراسیون جودو و با توجه به اختیاری که به رییس فدراسیون در مجمع انتخاباتی در تعیین نایب رییس تفویض شده اتخاذ شده است .بر اساس آنچه رییس فدراسیون در برنامه تلویزیونی عنوان کرد تغییر نایب رییس با نظر وی و پس از مشورت با اعضای هیات رییسه صورت گرفته و در آن برنامه نیز عنوان شد که نامه درخواست تغییر به وزارت ورزش ارسال شده است.
آرش میراسماعیلی که چند ماه قبل از مدیریت فنی تیم های ملی نیز کنار گذاشته بود، مسوول برگزاری مسابقات جهانی کوراش در خرم آباد بود که در آن اتفاقات ناخوشایندی چون حمله به ورزشکار ازبکستان روی تاتامی رخ داد و به همین دلیل میراسماعیلی از سوی فدراسیون جهانی کوراش ۵ سال از فعالیت در این رشته محروم شد و در نهایت رستگار تصمیم گرفت تا وی را از نایب رییسی فدراسیون جودو و کوراش ایران نیز برکنار کند./ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.