تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

امام جمعه کوهدشت: کارکردهای امروزه بسیج همه‌جانبه است

  • کد خبر : 79503
  • 30 آبان 1394 - 21:28

  به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام‌ ابراهیم طهماسبی امروز در جمع کارکنان سپاه پاسداران و بسیجیان شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج به اهمیت و ضرورت بسیج در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بالاترین نشان برای یک انسان مخلص نشان بسیجی است. وی به تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) در تاریخ پنج آذر ۵۸ در فرمان […]

IMG_5251-e1419945880225

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام‌ ابراهیم طهماسبی امروز در جمع کارکنان سپاه پاسداران و بسیجیان شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج به اهمیت و ضرورت بسیج در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بالاترین نشان برای یک انسان مخلص نشان بسیجی است.

وی به تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) در تاریخ پنج آذر ۵۸ در فرمان تشکیل بسیج اشاره کردند و افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام  که بسیجی بودند، اهمیت بسیج برای همگان در کشور مشخص شد.

طهماسبی اظهار داشت: بسیج در برهه‌ای از زمان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جنگید، اما امروزه کارکردهای بسیج همه جانبه شده، کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی در حوادث غیرمترقبه نیرویی کارآمد است.

امام جمعه کوهدشت ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات جاری کشور اعم از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات برای ما تکلیف محور است، تدبیر مقام معظم رهبری راهگشا است و ما نیز آن را دنبال می‌کنیم./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام بر دلاور مرد سپاه محمد حقی زاده انشاالله موفق و موید و سربلند باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.