تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

دومین جلسه ستاد اربعین لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 79508
  • 30 آبان 1394 - 21:40

  به گزارش میرملاس؛ عصر امروز دومین جلسه ستاد اربعین استان لرستان به ریاست استاندار و حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مدیران و مسئولان استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد. مدیرکل حمل و نقل استان لرستان در این جلسه بیان کرد: حجم بازگشت زائران بعد از اربعین بسیار بالا […]

13911018000352_PhotoL

 

به گزارش میرملاس؛ عصر امروز دومین جلسه ستاد اربعین استان لرستان به ریاست استاندار و حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مدیران و مسئولان استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

مدیرکل حمل و نقل استان لرستان در این جلسه بیان کرد: حجم بازگشت زائران بعد از اربعین بسیار بالا است، لذا اتوبوس‌ها برای اعزام حمل زائران آماده شده‌اند.

حسن رحمانی گفت: سال گذشته وسایل نقلیه استان لرستان ۲۸ هزار زائر را جابه‌جا کردند که ۵۶۶ اتوبوس و ۳۳۰ مینی‌بوس این کار را انجام داد و از لحاظ افزایش تردد زائران لرستان با افزایش ۲۹ درصدی سومین استان کشور بود.

وی افزود: با توجه به اینکه انتظار می‌رود، امسال تعداد زائران بیشتر باشد، برای جابه‌جایی و انتقال آنها باید از ظرفیت اتوبوس‌های خط واحد نیز استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز اظهار کرد: سال گذشته مشکلاتی که در مرز وجود داشت از مشکلات موجود در کشور عراق برای زائران بیشتر بود، لذا امسال باید از تجربه گذشته استفاده کنیم و تمام تلاش خود را برای خدمت مناسب به زائران انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌امین گفت: ایجاد یک محل برای اسکان موقت زائران باید مد نظر باشد و فراهم شدن وسایل ایاب و ذهاب نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.