تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار کوهدشت:در برنامه ششم توسعه باید نگاه ویژه ای به شهرستانهای محروم شود

  • کد خبر : 79522
  • 01 آذر 1394 - 10:08

  به گزارش میرملاس ؛  کرم محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به روند کند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان کوهدشت طی سالهای گذشته افزود: برخی پروژه های این شهرستان مانند سدها سالهای زیادی است که در مرحله مطالعه باقی مانده است و اجرایی نشدن این پروژه ها خاطر مردم کوهدشت […]

 

به گزارش میرملاس ؛  کرم محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به روند کند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان کوهدشت طی سالهای گذشته افزود: برخی پروژه های این شهرستان مانند سدها سالهای زیادی است که در مرحله مطالعه باقی مانده است و اجرایی نشدن این پروژه ها خاطر مردم کوهدشت را مکدر کرده است.
وی اظهار داشت:مرحله مطالعاتی پروژه های سدسازی این شهرستان ۱۵ سال پیش انجام شده است و این در حالیست که هنوز به مرحله اجرا در نیامده اند.
فرماندار شهرستان کوهدشت ،تصریح کرد:اگر این پروژه ها اجرایی می شد امروز این میزان خسارت را نداشتیم و نیازی به تانکر برای آبرسانی به مردم برخی مناطق این شهرستان نبود.
محمدی با بیان اینکه اجرایی نشدن پروژه های راهسازی این شهرستان بعد از گذشت سالها یکی دیگر از خاطرات تلخ برای مردم این شهرستان است ،افزود: در جاده های شهرستان کوهدشت همواره شاهد وقوع تصادفات هستیم و در این راستا باید زمینه ای برای تکمیل پروژه های عمرانی این شهرستان فراهم شود.
وی با بیان اینکه عدم اجرای زیرساختها در کوهدشت موجب شده که بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در این شهرستان نداشته باشد افزود: برخی ایستگاه پمپاژ های این شهرستان بعد از ۱۵ سال به بهره برداری رسیده است.
فرماندار شهرستان کوهدشت وجود اینگونه مشکلات را موجب ایجاد آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان دانست و بر نگاه ویژه دولت در برنامه ششم توسعه به شهرستانهای محروم تاکید کرد./ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام خدمت فرماندار فهیم و دلسوز .
    گوش شنوا کو؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.