- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده ولی فقیه در لرستان: تکیه بر اقتصاد مقاومتی راه مقابله بانفوذدشمن/لزوم ترویج تفکربسیجی

 

به گزارش میرملاس ؛ آیت الله سیداحمد میرعمادی عصر یکشنبه در یادواره شهدای گمنام شهرستان الیگودرز اظهار داشت: ملت ایران در دشواری های فراوانی مانند صحرای طبس و هشت سال دفاع مقدس با دست خالی از امداد غیبی بهره مند شدند و خداوند ما را یاری کرده است.

وی با بیان اینکه ایمان و استقامت ملت ایران را در جنگ پیروز کرد، عنوان کرد: در فتنه ۸۸ دشمن به دنبال انقلاب مخملی بود اما آن خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران ورق را برگرداند.

 

نباید اندیشه و تفکر ما غربی شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به راه های نفوذ دشمن اشاره کرد و ادامه داد: دشمن تلاش دارد که فهم و درک تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دشمن می خواهد به جای ایستادگی بر آرمانهای اسلامی و شهداء بر تعامل با استکبار جهانی پافشاری داشته باشیم، تصریح کرد: دشمن می خواهد به جای تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی چشم امید به دشمن ببندیم و راه نجات کشور را در گشودن دروازه ها به سوی غرب بدانیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد به جای ارزش مداری به دنبال وادادگی سیاسی باشیم، افزود: باید مواظب باشیم که مبادا درک، فهم و فکرمان عوض شده و اندیشه مان اندیشه غربی شود و مبادا تفکر غرب گرایانه در جامعه رواج پیدا کند.

 

دشمن به دنبال شکاف و دودستگی در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ایجاد شکاف و دودستگی را دیگر راه نفوذ دشمن در کشور دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان و ایجاد اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی و اختلافات قومی از نمونه های ایجاد شکاف توسط دشمن است و باید بدانیم هر کجا دودستگی به وجود بیاید آنجا راه نفوذ دشمن است.

آیت الله میرعمادی تقویت و کمک به جریان غرب گرای داخل کشور را دیگر راه نفوذ دشمن در کشور دانست و بیان داشت: دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش رو داریم سرمایه گذاری زیادی کرده و می خواهد جریان غرب گرا و غرب زده را به مجلس بفرستد از این رو انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جدی گرفتن نفوذ دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: بسبجیان اگر روزی در جنگ نظامی پیشتاز بودید امروز باید سد محکمی در برابر نفوذ دشمن بوده و در این جنگ نرم دیده بانی و مواظبت کنید.

 

نفوذ اقتصادی راه نفوذ دشمن به کشور

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد نفوذ اقتصادی را دیگر راه نفوذ دشمن در کشور دانست و ادامه داد: وزاری خارجه آمریکا و انگلیس به صراحت گفته اند که ما می توانیم از طریق شرکت ها و هیت های اقتصادی که به سمت ایران می روند در حکومت ایران تغییر رفتار به وجود بیاوریم.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: برخی از افراد در داخل کشور نفوذ را توهم و خیال می دانند در حالی که خود سران غربی به صراحت می گویند که به دنبال نفوذ هستند.

وی نفوذ فرهنگی و ارائه الگوی لیبرال دموکراتی در ایران را دیگر راه نفوذ دشمن در کشور دانست و افزود: دشمن به دنبال ترویج زندگی غربی، مدگرایی، تجمل پرستی، مصرف گرایی، برهنگی، بدحجابی در ایران است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاط مرد و زن نامحرم در ایران است، خاطرنشان کرد: این مسئله آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری شخصا تذکر دادند و فرمودند کار فرهنگی اختلاط پسر و دختر نامحرم در اردوها نیست و باید بفهمیم چقدرخطر جدی است که رهبر انقلاب در مصداق هم آورده اند.

 

ترویج فرهنگ بسیجی راه مقابله با نفوذ دشمن

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دشمن می خواهد به جای حاضر شدن در گلزارهای شهدا و گرفتن روحیه امید ما را به سمت بی بند و باری بکشاند، یادآور شد: بحث کارهای جاسوسی دشمن از طریق عناصر نفوذی خودشان بحث جداست و ما امروز به صورت آشکارا نیز نفوذ دشمن را می بینیم.

وی ترویج تفکر بسیجی و فرهنگ جهاد و شهادت را یکی از راه های مقابله با دشمن دانست و عنوان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت به معنی سازش ناپذیری با دشمن و عزت مداری است و راه مقابله با نفوذ دشمن برگزاری همین یادواره های شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تقویت ایمان و استقامت و هوشیاری و بصیرت را از راه های مقابله با نفوذ دشمن دانست و ادامه داد: غفلت و بی تفاوتی بزرگترین تهدید برای جامعه ماست.

آیت الله میرعمادی حفظ وحدت و یکپارچگی و همدلی مردم و مسئولان را از راه های مقابله با نفوذ دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که القاء کند در ایران دو حاکمیت وجود دارد و بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران اختلاف وجود دارد.

 

لزوم تکیه بر اقتصاد مقاومتی برای مقابله با نفوذ دشمن

وی تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی که بسیج پرچم دار آن شده است را دیگر راه مقابله با نفوذ دشمن دانست و افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی که مقام معظم رهبری روی آن پافشاری دارد راه مقابله با نفوذ فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ترویج تفکر بسیجی که ریشه در ایمان و استقامت دارد را دیگر راه مقابله با نفوذ دشمن دانست و خاطرنشان کرد: استکبارستیزی و ایستادگی دیگر راه های