تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پیشنهاد تشکیل « شورای مشورتی طرهان بزرگ »

  • کد خبر : 79553
  • 02 آذر 1394 - 8:03

    پیام حاج حسن باقری به مناسبت هفته بسیج :پیشنهاد تشکیل « شورای مشورتی طرهان بزرگ »بسیج یادآور مثنوی ایثار ، شاه بیت شهادت و گلسرود سازندگی است . که به فرموده مقام معظم رهبری که در ارتباط با تعبیر بسیجی و تفسیر حرکت بسیج فرمودند : « آنجایی که نیازمند رفتن به عرصه […]

سردار-در-تلگرام-239x300

 

 

پیام حاج حسن باقری به مناسبت هفته بسیج :
پیشنهاد تشکیل « شورای مشورتی طرهان بزرگ »
بسیج یادآور مثنوی ایثار ، شاه بیت شهادت و گلسرود سازندگی است . که به فرموده مقام معظم رهبری که در ارتباط با تعبیر بسیجی و تفسیر حرکت بسیج فرمودند : « آنجایی که نیازمند رفتن به عرصه ی نظامی است ، او پیشاهنگ است ؛ جوان و پیر هم نمی شناسد ؛ دور و نزدیک هم نمی شناسد ؛ آنجایی که حضور در عرصه ی سیاسی و میدان سیاست است ، او فعال و پرنشاط است ؛ و آن جایی که باید در عرصه بین المللی باید حضور پیدا کرد – عرصه های گوناگون بین المللی ؛ عرصه سیاسی ، عرصه فرهنگی ، عرصه ورزشی – او در آنجا مظهر عزت ملت و کشور خود است این بسیجی است . »
از این رو هفته بسیج فرصتی جهت پاسداشت و قدردانی از نقش سازنده بسیج و نیز زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های بسیجی در میان آحاد ملت است .
در مقام شامخ بسیج همین قدر بس که امام خمینی (ره) فرمودند : من آرزو می کنم و از خدا می خواهم که با بسیجیان محشور باشم .
بسیج به منزله یک نیروی پایان ناپذیر مردمی همواره در خدمت نظام و آرمان های والای جمهوری اسلامی و نیز برآمده از مردم و در میان مردم و برای مردم بوده است .
امروز در حالی جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور منطقه در معادلات جهانی محسوب می گردد که اگر نبود تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و نیز وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان نظام نه تنها ایران مرکز ثبات و امنیت در ناامن ترین و بی ثبات ترین منطقه این روزهای جهان لقب نمی گرفت بلکه تهدید جریان تکفیری داعش خیلی از کشورهای اسلامی همسایه ایران را می بلعید اما امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و روحیه بسیجی و ایثارگرایانه ملت بزرگ ایران دشمان جرأت ندارند که دست از پا خطا کنند .
جا دارد از همین جا به نوبه خودم فرا رسیدن هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان سرافرازمان تبریک عرض نموده چرا که به حق همواره طلایه داران و پیشتازان صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بوده اند .
بنده به عنوان یک رزمنده به جا مانده از کاروان شهدای ۸ سال دفاع مقدس که سعادت نوشیدن شربت شیرین شهادت را پیدا نکردم بر این نکته ایمان دارم که بسیج مجموعه ای از نیروهای ارزشمند برای تمام ادوار و صحنه ها و در شرایط مختلف است و در واقع این فرهنگ بسیجی است که می تواند موتور محرکه تمام برنامه ها و محورهای توسعه و پیشرفت در هر منطقه ای قرار گیرد از این رو پیشنهاد می کنم در راستای منویات نورانی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به سال همدلی و همزبانی مردم و دولت و با توجه به مشکلات عدیده شهرستان های کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه جهت چاره اندیشی برای برون رفت از این وضعیت نابسامان عدم توسعه یافتگی منطقه « شورای مشورتی طرهان بزرگ » متشکل از صاحبان اندیشه و فرهیختگان و دلسوزان توسعه کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه جهت هم اندیشی و ارائه راهکارها ، راهبردها و ایده های اجرایی جهت ترسیم چشم انداز توسعه منطقه با رویکرد مشارکت حداکثری شهروندان در راه اعتلا و توسعه کوهدشت و رومشکان تشکیل شود تا ضمن این که زمینه تعامل مردم و مسوولین بیشتر گردد با شناسایی ظرفیت های مختلف منطقه و جذب سرمایه گذاری های بومی و غیر بومی در جهت ایجاد اشتغال و برون رفت از بحران بیکاری جوانان این مناطق گام های عملی برداشته شود.

رزمنده بسیجی : حاج حسن باقری

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 33در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳۲
  1. واقعا درست چون ما هر چه داریم از جانفشانی ایثارگران و رزمندگان اسلام چه سپاهی و چه ارتشی و چه بسیجی داریم. اولا تشکر میکنم از جناب آقای باقری بابت این که بسیج و بسیجیان را فراموش نکردند و ای کاش که سایر افرادی که در کسوت نمایندگان این مردم بوده و هستند نیز به این مهم به مانند وی توجه نشان می دادند .
    با وجودی که شناختی از ایشان ندارم اما اگر مبنا را بر همین دست نوشته وی بگذارم باید بگویم که گذشته از نوشتار دلنشین ایشان و جدای از گستردگی نظر و عمق تحلیل و دانش وی که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند آنچه بیش از همه و در پیش از همه ذهن آدمی را به خود مشغول می کند پیشنهاد تشکیل « شورای مشورتی طرهان بزرگ » جهت ارائه راهکارهای اجرایی جهت برون رفت از بحران بیکاری کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه می باشد که این سوالات را در ذهن بنده نوعی به عنوان یک مخاطب رسانه شما به خود مشغول داشته است .

    ۱- چرا تا به حال نمایندگان ادوار ما چنین پیشنهاد کارشناسی شده و فراگیری نداده اند ؟
    ۲- حالا که این پیشنهاد که در واقع ایجاد یک اتاق فکر باز جهت توسعه منطقه طرهان بزرگ ( کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه است ) چرا که ضمن احترام به تقسیمات کشوری به لحاظ فرهنگی این دو شهرستان از دیرباز با هم مناسبات فرهنگی و اجتماعی عمیقی داشته اند حال جای سوال اینجاست برای اجرایی کردن این ایده دلسوزان توسعه این منطقه چه برنامه ای دارند ؟
    ۳- به نظر می رسد آدمی با این خوش فکری و خلاقیت و قدرت فکر و بلندای نظر و بیان بلیغ و شیوا بدون شک می تواند از حقوق از دست رفته مردم محروم منطقه دفاع کند حال جای این پرسش است که در راستای به ثمر رسیدن چنین تفکری در راس مدیریت توسعه منطقه ما چه کمکی به وی می توانیم در این راستا انجام دهیم ؟

  2. سردار موفق باشی

  3. ضمن عرض سلام وادب واحترام
    پیشنهاد سازنده وکارای فرمانده محبوب بسیجیان ، یادگار ماندگار شهدا، سردار سپاه اسلام حاج حسن باقری ، جهت برون رفت از این نابسامانی وعقب ماندگی برای طرهان بزرگ ، بسیار سازنده ومفید است .ایکاش مسئولین ذیصلاح بمنظور پیشرفت دیارمان ازتجربه ها وپیشنهادات مفید وموثر صاحب نظران منجلمه سردار باقری نهایت استفاده را ببرند.

  4. باسلام، انشألله که هم خوب است و هم خیر.

  5. باسلام وتشکر ازسایت میر ملاس.پیشنهاد ایشان واقعا بجا وهدفمند است.انشاءالله عملیاتی شدن آن روببینیم. موفقیت حاج باقری مردمخلص راازخد ا خواستاریم

  6. سردار موفق باشی آن شاله مثل دیگر نمایندگان بفکر این جوانان و اشتغال باشی اما نه بفکر مدیر جابه جا کردن،

  7. پیشنهاد خوبیه. ولی ای کاش چند سال قبل از این انتخابات یا بعد از انتخابات مطرح می شد تا تحت تاثیر مسائل سیاسی لوث نشود.

  8. سلام، ان شاا…موفق ومویدباشیدفرمانده

  9. ایده خوبیست ولی باید از اقشار مختلف با هر طرز فکری در این شورا باشد .

  10. باسلام ودرودبه ارواح طیبه شهدای اسلام وانقلاب اسلامی ودفاع مقدس وتبریک هفته بسیج.
    وسلام به همشهریهاوبسیجیان سلحشوروسردارسرافرازهشت سال دفاع مقدس حاج حسن باقری.
    بااستنباط ازمفاد پیشنهاد جناب آقای باقری درجهت تشکیل شورای مشورتی طرهان بزرگ که شامل شهرهای کوهدشت ورومشکان وکوهنانی وگراب ودرب گنبدوتمامی دهستانهاوروستاههای تابعه میگرددنویدی امیدبخش وروبه جلوبارویکردوتفکراتی نوهمراه باعمل به مشام میرسد.
    عزیزان باعنایت به اینکه بایدتوجه داشته باشیم دراین مقطع حساس زمانی که ناامنی درمنطقه وکشورهای اطراف ایران عزیزمان به اوج خودرسیده ؛به یاری حضرت حق تعالی تمامی اقوام شریف ملت بزرگ ایران اسلامی باهردین ومذهب ومسلک وآئین همراه وهماهنگ بامسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیرهوشمندانه وفرزانه رهبری معظم درامنیت کامل درکنارهم درظل توجهات حضرت ولی عص(عج) به زندگی خودادامه میدهندواین امنیت مرهون خون پاک شهداء وایثارگران وایستادگی ملت عزیزوگرانقدراست.
    واینک سرداری ایثارگرکه درهشت سال دفاع مقدس جانانه درمقابل دشمنی بعثی وکافر ایستادپابه میدانی گذاشته که ازبیانات بی ریای ایشان میتوان برداشت نمودکه تعلق خاطر به دنیاوزیبائیهایش نداردوتنهابخاطرمحرومیت زدائی وپیشرفت مردم منطقه طرهان واشتغالزائی ورفع بیکاری آمده اندواین امیدرادردل جوانان روشن میکند.وعمل به این گفته این است که صادقانه درپیشگاه خدااظهارداشته اند:به عنوان یک رزمنده به جا مانده از کاروان شهدای ۸ سال دفاع مقدس که سعادت نوشیدن شربت شیرین شهادت را پیدا نکردم.
    خداوندمنان راشاکریم فردی بموقع به منطقه طرهان آمده که به جرات میتوان گفت تعلق خاطرش فقط وفقط دغدغه های مردم ورفع مشکلات آنان است وشورائی برنامه ریزی میکندوشورائی تصمیم میگیرد.
    وامایکی ازپاسخهای چاره اندیشی برای برون رفت وهم اندیشی و ارائه راهکارها،راهبردها و ایده های اجرایی جهت ترسیم چشم انداز توسعه منطقه :
    باتفکرات نووهم اندیشی وخردجمعی جناب آقای باقری موضوع زندگی ورفع مشکلات مردم منطقه طرهان درجهت بقای جامعه انسانی ورعایت عدالت اجتماعی و رونق اقتصادی وتوسعه پایدار بدون مشارکت مردم عملی نخواهد بود. مشارکت می تواند در سطوح مختلف مطرح شود که مهمترن آن شرکت آگاهانه در تصمیم گیری ها است؛لذابا توجه به بیان مطالب فوق الذکرجناب آقای باقری و معرفی موارد اصلی مشارکت که شامل سطوح ، نقش، اهداف و عوامل موثرآن قرارمیگیرددرزمینه تعامل مردم و مسوولین در جهت ایجاد اشتغال و برون رفت از بحران بیکاری جوانان به شورای پیشنهادی این برادریزرگواروایثارگربپیوندیم تاانشاالله گام های عملی برداشته شود.
    باسپاس وتشکرفراوان ازجناب آقای آزادبخت مدیرمحترم سایت میرملاس.

  11. یقینا با توجه به مدیریت سردار جهادی و دلیر جبهه های نبرد . واین پیشنهاد عالی میشود افق روشنی را برای شهرمان ترسیم کرد .خدا پشت و پناهت..سردار.

  12. باید این موضوع به یک گفتمان بین اقشار مختلف و سیاسیون و مسولین محترم شهرمطرح شود و نیاز به کار کارشناسی دارد .

  13. دورود بر حاج حسن بزرگ ///

    ی سوال هنوز برام مشخص نشده ایشون از کدوم طرف اومدن ؟؟؟؟ اصلاح طلب یا اصولگرا ؟؟

    • دوست عزیز ایشون بسیجیه.
      زمان جنگ من یادم میاد بسیجی اصلاح طلب یا اصولگرا نداشتیم .
      امیدوارم خودشون به موقع جوابتون رو بدن.البته اگه برات فرقی میکنه.
      برای من نوعی اخلاص بسیجی بودنش کافیه

      • دوست عزیزتر
        در جنگ اصلاح طلب و اصولگرا نداریم. اما در سیاست داریم. خوبش هم داریم. البته اگر سیاست همان است که ما در کتاب های دانشمندان علم سیاست خوانده یم. در غیر این صورت …

    • اصلاح طلب سنتی

      • سلام
        جناب دلواپس هنوز آقای باقری موضع گیری رسمی در این ارتباط نداشتن به نظرم به جای پیشداوری بهتر باشه یک خورده صبورانه تر پیگیر تحولات منطقه بشیم تا از زبون خود ایشون در نهایت موضع شون رو مشخص شده ببینیم و اونوقت راحت تر و منطقی تر میتونیم نظر بدیم که ایشون در چه نقطه ای ایستادن البته با عرض پوزش از حضرتعالی قربان .

  14. با سلام خدمت سردار باقری ، آرزوی موفقیت و سربلندی برای جنابعالی در این دوره از انتخابات. انشاءالله

  15. جناب سردار عزیز سلام
    خسته نباشید
    با سابقه درخشانی که از شما دیده ام، اینچنین پیشنهاد خلاقانه ای از ذهن بی حاشیه شما، سخنی پخته و سنجیده است و واکاوی آن در تمام زوایا می تواند نتایج پرباری را برای این منطقه محروم و آسیب دیده حاصل کند. هرچند در جو سنگین سیاسی کوهدشت، اغلب طرح های ناب و میوه دار به بی راهه می روند و میوه آن چیزی جز خار برای مردمان قانع این سرزمین نبوده و نیست اما با سوابق مدیریتی موفق شما، این امر می تواند کاملن از حالت بالقوه به حالت بالفعل پرثمر تبدیل شود. لذا برای اجرایی شدن این امر استفاده از نیروهای نخبه و دلسوز و غیرجناحی این شهر که سال هاست از متن به حاشیه رانده شده اند خود شالوده ای محکم برای موفقیت آن است.یادمان باشد سپردن هر کار به متخصص آن ضامن آبادانی شهر ماست.به امید کوهدشتی آباد و مدرن

  16. آفرین بر سردار روزهای خون وی قیام و روزهای بیاد ماندنی
    به نظر بنده برای پیشرفت وتوسعه طرهان بزرگ باید بار این جمعیت را از روی شهر ستان کوهدشت انداخت ویک شهرستان دیگر به مرکزیت کوهنانی به نام طرهان تشکیل داد.سلام بر سردار بزرگ اسلام
    باتشکر

  17. باسلام وعرض ارادت خدمت بسیجی مخلص ، سردار همیشه پیروز حاج حسن باقری
    زنده وپاینده باد سردار همیشه خوش فکر وخوش بین ومحبوب قلوب تمامی بسیجیان هشت سال دفاع مقدس.
    یقیناً درصورت انتخاب ایشان بعنوان وکیل مردم طرهان ، توسعه وپیشرفت چشمگیری این منطقه خواهد داشت.
    به امید پیروزی سردار درتمامی عرصه ها. ان شاء الله.
    ازطرف مخلص بسیجیان

  18. سلام
    سردار اندیشمندان طرهان بزرگ را به پای کار کشاندی حجت برآنها تمام است.بی ادعا و بی ریا پیش آمدی

  19. با سلام
    سردار با این متن ارادتم به شما بیشتر شد.
    دست علی یارتان

  20. سردارباقری ازاول سربازولایت بوده وتاآخرباعمل اثبات نموده مطیع امرحضرت سیدعلی حفظ ا.. هستند.

  21. باسلام واحترام به سردارشجاع بی ادعاهشت سال دفاع مقدس

  22. هر که آید خوش آید. البته فقط برای پیشرفت کوهدشت بیاید

  23. اینها همش شعارو مانورهای تبلیغاتیه وهیچوقت به مرحله اجرا درنیامده ونمی آید

    • مشکل بعضی مردمان این خاک این است که انتخابشان درست نبوده. سردار شعار نمیدن با صداقت اومدن و پیروز میشن انشالله

  24. این شورای مشورتی طرح خودتان است؟

  25. سلام آقای باقری پاسدار بازنشسته متولد کجا می باشند این شعارها فقط برای انتخابات می باشد

  26. آقای حسن باقری تا حالا کجا بوده یه پاسدار بازنشسته نمی تواند سرنوشت جوانان این شهر را تغییر دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.