تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

دل انگیز: نعمت‌پور می‌توانست تا المپیک ۲۰۲۰ افتخارآفرینی کند

  • کد خبر : 79558
  • 02 آذر 1394 - 15:14

    به گزارش میرملاس ؛ روح الله دل انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  درباره خداحافظی طالب نعمت‌پور از دنیای قهرمانی گفت: با وجود اینکه ۳ ماه دیگر به پایان محرومیت نعمت‌پور مانده بود و محمد بنا نیز او را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود از دنیای قهرمانی خداحافظی و همه را با […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ روح الله دل انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  درباره خداحافظی طالب نعمت‌پور از دنیای قهرمانی گفت: با وجود اینکه ۳ ماه دیگر به پایان محرومیت نعمت‌پور مانده بود و محمد بنا نیز او را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود از دنیای قهرمانی خداحافظی و همه را با این تصمیم متاثر کرد. نعمت‌پور این پتانسیل را داشت که تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی بگیرد و افتخار آفرینی کند.

وی ادامه داد: البته نعمت‌پور از پتانسیل بالایی برای مدیریت و مربیگری برخوردار است و با تجربیاتی که در دوران قهرمانی کسب کرده و با تحصیلات دانشگاهی که از نظر علمی برخوردار است قطعا در آینده حرف‌های زیادی در این عرصه‌ها خواهد داشت. من از نزدیک مدیریت او را در هدایت تیم بیمه رازی در مسابقات لیگ که در هر دو مرحله قهرمان شد، مشاهده کرده‌ام و نشان داده که در امر مدیریت بسیار قوی است.

دل انگیز خاطر نشان کرد: به هر حال نباید فراموش کرد که نعمت‌پور با تمام فراز و نشیب‌هایی که در دوران قهرمانی برایش پیش آمد با کسب عناوین مختلف در سطح جهان و آسیا از نوابغ ورزش کشور و استان لرستان به ویژه باعث افتخار شهرستان کوهدشت بوده و ماندگار خواهد ماند. امیدوارم در آینده در عرصه مربیگری و مدیریت باز هم باعث افتخار و پیشرفت جوانان این مرز و بوم و شهرستان کوهدشت باشد. قطعا مردم هیچوقت افتخارات بزرگ طالب را که بارها باعث به اهتزاز پرچم مقدس کشورمان شد فراموش نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. هر دو فهرمان موفق باشید

  2. سلام برادر دل انگیز …احسن بر شما دوست گرامی که حامی آقای نعمت پور قهرمان ارزشمند بوده اید وهستید

  3. سلام بر دلاوران کوهدشت . اطمینان دارم که اگر نعمت پور در دنیای قهرمانی باقی میماند میتوانست افتخارات بیشتری بدست آورد . بهر حال انشاءالله وارد معرکه مربیگری شود و بر افتخاراتش بیفزاید همچنانکه برادر عزیزمان آقای دل انگیز برای این دیار افتخار بزرگیست . برای هر دو پهلوان آرزوی سربلند دارم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.