تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
9

فرمانده سپاه کوهدشت: هر توطئه‌ای از جانب دشمنان توسط بسیج خنثی می‌شود

  • کد خبر : 79601
  • 02 آذر 1394 - 23:00

    به گزارش میرملاس ؛ محمد حقی‌زاده امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: بسیج با فداکاری‌ها و انعطاف‌پذیری بالا برای مبارزه با بحران‌های احتمالی به نیروی کارآمدی برای انقلاب اسلامی مبدل شده و هر توطئه‌ای از جانب دشمنان توسط بسیج خنثی می‌شود. وی بابیان […]

IMG_2868

 

IMG_2858

 

به گزارش میرملاس ؛ محمد حقی‌زاده امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: بسیج با فداکاری‌ها و انعطاف‌پذیری بالا برای مبارزه با بحران‌های احتمالی به نیروی کارآمدی برای انقلاب اسلامی مبدل شده و هر توطئه‌ای از جانب دشمنان توسط بسیج خنثی می‌شود.

وی بابیان اینکه بسیجی جهادگر است، تأکید کرد: در تمام زمینه‌ها شاهد جهادگری بسیجیان در جامعه هستیم که نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس بسیجیانی بود که در راه خدا به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهدشت، با اشاره به مأموریت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج یادآور شد: بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بنابراین در مقاطعی که این دستاوردها تهدید شوند در هر زمینه‌ای که باشد چه در حوزه سیاست، امنیت، اقتصاد و چه در حوزه فرهنگ با توجه به گستردگی سازمانی و نیروی عظیم منابع انسانی مردمی، آگاه، با انگیزه و با بصیرت داوطلبانه با تهدیدات احتمالی مبارزه می‌کند.

حقی‌زاده با بیان اینکه بسیج پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آنان را وظیفه خود می‌داند، گفت: تقویت و توسعه و گسترش سازمان بسیج برای امنیت کشور و حراست از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) ضروری و انکارناپذیر است.

این مسئول در ادامه از زحمات تلاش‌گران عرصه رسانه در پوشش خبری مطلوب اخبار مرتبط با سپاه و بسیج تقدیر کرده و خواستار برقراری ارتباط مابین خبرنگاران و این نهاد بیش‌ از پیش شد.

گزارش از : شمس اله مینایی / فارس 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. درود وسلام خداوند بر سردار بی ادعا .

  2. سلام و دورو خداوند منان بر برادر حقی زاده عزیز

  3. درود خدا بر سردار حقی زاده

  4. درود خداوند منان بر سردار بی ادعا

  5. سلام و درود خدا بر مردان پاک وطن بنده از آشنایی و رفاقت با سردار حقی زاده افتخار میکنم خدا حفظش کنه لیاقتش بالاتر ار این جایگاه هست انشالله که موفق و مویید باشه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.