تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرماندار خرم آباد : ما پاسخگوی افکار عمومی و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می باشیم

  • کد خبر : 79608
  • 03 آذر 1394 - 1:21

    به گزارش میرملاس ؛ دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان خرم آباد به ریاست فرماندار خرم آباد و با حضور معاون سیاسی فرماندار،بخشدار بخش های مرکزی، زاغه،پاپی، بیرانوند و مسوولین و کارشناسان واحدهای مختلف فرمانداری در سالن شماره یک فرمانداری برگزار شد. در این جلسه فرماندار خرم آباد با تبریک هفته بسیج بر این […]

f-1

 

 

به گزارش میرملاس ؛

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان خرم آباد به ریاست فرماندار خرم آباد و با حضور معاون سیاسی فرماندار،بخشدار بخش های مرکزی، زاغه،پاپی، بیرانوند و مسوولین و کارشناسان واحدهای مختلف فرمانداری در سالن شماره یک فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه فرماندار خرم آباد با تبریک هفته بسیج بر این نکته تاکید کرد که: به  قسمت عمیق و حساس انتخابات در حال نزدیک شدن هستیم، وی عنوان کرد: ما پاسخگوی افکار عمومی و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می باشیم. که همین امر وظیفه ی ما را سنگین تر کرده است. حبیب اله خجسته پور افزود: انتظار داریم همه همکاران با دقت و صرف انرژی بیشتر در راه برگزاری انتخابات تلاش نمایند.
معاون سیاسی فرمانداری خرم آباد با یادآوری روز ثبت نام کاندیداها اظهار داشت: از تاریخ نوزدهم آذرماه هیات اجرایی تشکیل و شروع به فعالیت خواهد کرد. محمود آشناگر تصریح کرد: پس از تشکیل کمیته های مختلف، تجزیه و تحیلیل شرایط، نیازها و امکانات مورد نظر تامین خواهد شد.
آشناگر شجاعت و قاطعیت را در برگزاری انتخابات مهم دانست و گفت : شجاعت و قاطعیت همراه با اجرای قانون برای ما ملاک و مهم است. و در همین راستا نیز اقدام خواهیم کرد.
بخشداران بخش های مرکزی،زاغه،پاپی،بیرانوند و مسوولین واحد های مختلف فرمانداری خرم آباد طی چند دقیقه  نظرات و راهکارهایی را  جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات بیان داشتند.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.