تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهدشت: آمریکا به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است

  • کد خبر : 79685
  • 04 آذر 1394 - 13:32

  به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام علی پاکدامن امشب در همایش نقش زنان در بسیج که در محل فرهنگ‌سرای ارشاد این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به نقش زنان در وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: زنان هم پا به پای مردان در مبارزه علیه رژیم پهلوی سهیم بودند. […]

تصاویر-شب-اول-مراسم-عزاداری-مسجد-جامع-کوهدشت-2

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام علی پاکدامن امشب در همایش نقش زنان در بسیج که در محل فرهنگ‌سرای ارشاد این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به نقش زنان در وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: زنان هم پا به پای مردان در مبارزه علیه رژیم پهلوی سهیم بودند.

وی با اشاره به جایگاه عظمت شهدا، یادآور شد: باید در مقابل نام تمام شهدا تعظیم کنیم، چراکه شهدا حق حیات مادی و معنوی بر گردن ما دارند و امنیت امروزه ایران اسلامی را مدیون رشادت شهدا هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت بیان داشت: آمریکا و غرب ایران را تحریم اقتصادی می‌کنند تا حتی ابتدایی‌ترین ابزار به کشور ما وارد نشود و از طرف دیگر به دنبال احداث رستوران‌های زنجیره‌ای در ایران هستند.

وی بابیان اینکه دشمن برای مقابله با ایران به جنگ نرم روی آورده است، گفت: هر انسان آگاه متوجه می‌شود که هدف آمریکا از ورود به ایران تهاجم فرهنگی است.

پاکدامن با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در استقلال جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: از نمونه‌های اجرای اقتصاد مقاومتی درست استفاده نمودن از منابع است، همان‌گونه که در احادیث آمده است بهترین اهل ایمان کسانی هستند که اهل اسراف نیستند./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.