- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار خرم آباد : تجهیزات بخش خصوصی برای استفاده در مواقع بحرانی بکار گرفته می شود

 

 

به گزارش میرملاس ؛ حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان در فرمانداری خرم آباد افزود: مردم لرستان با داشتن روحیه بسیجی در اتفاقی که در سیلابهای گذشته در شهرستانهای اطراف اتفاق افتاد همانند سالهای دفاع مقدس به یاری مردم شتافتند.
وی با اشاره به پیش بینی بارندگی در آذر ماه جاری اظهار داشت: مدیران تمامی دستگاه ها باید به صورت شبانه روزی در دسترس باشند و اقدامات لازم را برای جلوگیری ازحوادث احتمالی انجام دهند.
وی با اشاره به دستگاه های خدمات رسان شهرستان افزود:این دستگاه ها با هم همکاری لازم را برای واگذاری انشعابات با بنیاد مسکن شهرداری ها و دهیاری های شهرستان داشته باشند تا از واگذاری انشعابات به منازلی که در حریم های غیر مجاز ساخته و باعث مشکل می شوند جلوگیری شود.
خجسته پور افزود: امور آب شهرستان واداره راه وشهرسازی اقدام به ترمیم شبکه ها و راه های دسترسی روستاها وشبکه گذاری هایی که در سیلاب اخیر اسیب دیده اند را در اولویت قرارداده واقدام به بهسازی وبازسازی نمایند.
وی با اشاره به آبگرفتگی در سطح شهر خرم آباد در سیلابهای گذشته گفت: شهرداری اقدام به بستن پلهای موقت در زمان بارندگی ورفع آبگرفتگی های در زمان بارندگی اقدام نمایند./ایرنا