- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شاهرخی :صیانت و پایداری از آرای مردم وظیفه اصلی دست اندرکاران انتخابات امسال است

به گزارش میرملاس ؛  سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد انتخابات استان و شهرستان پلدختر افزود: هدف دولت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با مشارکت حداکثری مردم است . 
وی گفت: برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشورو بر اساس معیار ها و ضوابط قانونی از اولویت های اصلی حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در سال جاری است. 

وی به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات مهم امسال است که باید زمینه حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات فراهم شود . 

وی گفت: تلاش خود را در جهت برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری و با صلابت ، شفاف و قانونمند به کار گرفته خواهد شد . 

وی با بیان این که انتخابات یک آزمون بزرگ برای نظام است افزود: استاندار لرستان بر رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری تاکید دارد و تمام تلاش ستاد انتخابات استان و شهرستان ها بر این است تا انتخاباتی سالم که در نهایت موجب عزت نظام باشد برگزار شود . 
وی افزود: وظیفه ما این است که با مدیریت خوب انتخابات پیش رو را به بهترین شیوه در کمال سلامت و رقابت برگزار کنیم زیرا دولت به مردم تعهد دارد تا انتخابات را بر اساس قانون برگزار کند . 

معاون سیاس امنیتی استانداری لرستان گفت: قانونمداری و رعایت اصل بی طرفی دو محور مهم و راهبرد کلان در ستاد انتخابات استان است . 
شاهرخی افزود: مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی و مجریان انتخابات نباید از امکانات دولتی له یا علیه و یا تبلیغ و تخریب نامزد خاصی استفاده کنند وظیفه آنها صیانت از آرای مردم است و هر شخصی بر اساس این معیار انتخاب شود قابل احترام است . 
وی خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: همه مراحل مختلف در برگزاری انتخابات جدی بگیرید و در جلسات به طور مرتب تمامی قوانین و دستورالعمل های انتخابات را به دقت مطالعه و اجرا نمایید . 
شاهرخی ، دقت فرمانداران را در برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف مورد تاکید دولت تدبیر و امید دانست و افزود: فرمانداری ها از همه تجهیزات و امکانات اداری و منابع انسانی خود برای برگزاری انتخابات با شکوه امسال استفاده کنند . 
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: فضا به گونه ای فراهم شود ، افرادی که در چارچوب نظام فعالیت می کنند و جریان های سیاسی و همه گروه ها معتقد به مبانی انقلاب و قانون اساسی وارد انتخابات شوند و با ایجاد شور و نشاط سیاسی بستر حضور و مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم کنند . 
شاهرخی حضور همه سلایق در انتخابات را زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم دانست و افزود: حضور آنان باعث گرم شدن تنور انتخابات و برگزاری پرشور و نشاط انتخابات پیش رو در اسفند ماه سال جاری می شود .

 
وی شعار اصلی دولت تدبیر و امید را اعتدال و عمل گرایی در جهت رفع مشکلات مردم دانست و افزود: کنترل و مهار تورم افسار گسیخته ، شکوفایی اقتصادی به جای تورم لجام گسیخته ، کاهش هزینه های بهداشت و سلامت مردم از جمله اقدامات دولت برای افزایش امید در جامعه است . 
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان محوریت کار را قانون دانست و گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند هستیم و تمام مسوولان برگزاری انتخابات بدانند که امانت دار رای مردم هستند./خبرآنلاین