تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان :دشمن از وجود تفکر بسیجی نگران است

  • کد خبر : 79791
  • 05 آذر 1394 - 20:39

    به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در همایش سه هزار نفری بسیجیان در پادگان امام حسین(ع) خرم آباد افزود: پنجم آذرماه، یاد آور پیام تاریخی امام خمینی(ره) است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود. وی بسیج را یک پدیده اجتماعی عنوان کرد و افزود: بسیج یک […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در همایش سه هزار نفری بسیجیان در پادگان امام حسین(ع) خرم آباد افزود: پنجم آذرماه، یاد آور پیام تاریخی امام خمینی(ره) است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی بسیج را یک پدیده اجتماعی عنوان کرد و افزود: بسیج یک پدیده اجتماعی، اعتقادی و الهی است که با شروع جنگ تحمیلی شکل گرفت.
بازوند ادامه داد: بسیج یادگار و فرزند امام خمینی(ه) است که درون مایه آن را ایثار، شجاعت و شهامت شکل داده است.

استاندار لرستان اظهار کرد: بسیج توانسته است خود باوری را در جامعه نهادینه و آن را در جهت پیشبرد اهداف نظام تبدیل به یک فرهنگ کند.
وی بسیج را یک تفکر جهان بینی عنوان کرد و بیان داشت: بسیج یک تفکر جهانی است که مولفه های آن را ایثار، تبدیل شدن تهدید به فرصت، تلاش، دفع موانع، تحمل سختی ها، خود باوری و کار جهادی است.

بازوند خودسازی و اسوه سازی را از رسالت های بسیج عنوان کرد و گفت: تفکر بسیجی انسان ساز است و این تفکر تاکنون توانسته است اسوه های بزرگی را در جامعه پرورش دهد.
وی ادامه داد: رسالت اجتماعی بسیج موجب شده که این نهاد مقدس، از بروز و ترویج آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند و به عنوان یک کنترل کننده زیرپوستی ناهنجاری های جامعه عمل کند که این موضوع سبب شده است که دشمن هم از وجود این سرمایه اجتماعی نگران باشد.
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد نیز در این همایش با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهداست افزود: بسیجیان با حضور در همه عرصه ها دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را در دست یابی به اهداف شوم آن ها ناکام گذاشته اند.

سرهنگ ماشاءالله بازگیر افزود: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از اقشار مختلف در شهرستان خرم آباد عضو بسیج هستند.
وی اظهار داشت: به کارگیری استعدادهای معنوی و متخصص در راستای گسترش جامعه اسلامی مأموریت بسیج است.
بازگیر با اشاره به این که ولایتی بودن، اخلاص و انقلابی بودن از ویژگی های یک بسیجی است افزود: نیروی مقاومت بسیج خرم آباد دو هزار و ۴۳۱ حلقه صالحین، هزار و ۵۴۵ حلقه محلات و ۸۸۶ حلقه اشجار را برگزار کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد افزود: تعداد ۴ هزار و ۳۳ دانش آموز طی دو ماه گذشته به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند./ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.