تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی : طرح‌های دولت‌های مختلف در لرستان به کما رفته است

  • کد خبر : 7988
  • 19 مرداد 1391 - 23:57

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: تاکنون طرح‌های دولت‌های مختلف در لرستان به کما رفته و بسیاری از استانداران …

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: تاکنون طرح‌های دولت‌های مختلف در لرستان به کما رفته و بسیاری از استانداران ادوار مختلف جز سخن گفتن و بهره‌مند کردن خود خیری به ما نرساندند و در پایان ماموریت‌شان در قبال عمل ناکرده تشویق و ارتقای مقام یافتند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کارگروه‌های پرطمطراق دولت‌های مختلف تاکنون جز قول‌های بی‌حاصل و وعده‌های بی‌ثمر چیزی عایدمان نکرده‌اند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور و با اشاره به شعار عدالت‌خواهی وی بیان داشت: شما در اولین سفر خود به استان لرستان در جمع مردم استان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ضمن اظهار تاسف از عقب‌ماندگی استان اعلام کردید اگر بودجه مملکت هم تمام شود شخصاً نسبت به جبران عقب‌ماندگی ما کلنگ به دست گرفته و لرستان را آباد می‌کنید، اما پس از آن سفر به همت مسئولان وقت بودجه اندکی هم که به استان اختصاص یافته بود به خزانه بازگشت و کسی هم مواخذه نشد و استاندار وقت ارتقای جایگاه یافت.

آقامحمدی در ادامه به رشد بیکاری در این استان اشاره کرد و اعلام کرد: من حامل درد کسانی هستم که با مقروض شدن؛ تحصیل کرده‌اند و امروز بابت همان هزینه بدهکار و بیکار هستند و دائم وعده رفع بیکاری به آنها داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان بیکاری در لرستان از ۱۹ درصد در سال ۸۵ به ۲۲.۸ درصد در سال ۹۰ رسیده است، افزود: به راستی سهم استان ما از وضعیت آب و کشاورزی و سهم جوانان ما از وعده اشتغال و ورزش چقدر است؟ و آن را باید از چه کسی مطالبه کرد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در پایان گفت: آقای رئیس جمهور آیا الان هم آمادگی دارید تا وعده‌ای که در سفر اول استانی خود داده‌اید، عمل کنید و کلنگ به دست بگیرید؟ هر چند که ما نمی‌گذاریم دست‌های شما با کلنگ آزرده شود و از شما انتظار داریم با همتی در خور و روحیه جهادی لرستان را بسازید و کارخانجات تعطیل‌شده ما را بازسازی کنید.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. بالاخره یکی حرف مشکلات این مردم رو زد ، جای شکرش باقیه

  2. من به ایشون رای ندادم ولی سخرانی ایشون رو در مجلس شنیدم و تحت تاثیر قرار گرفتم درود بر شرف ایشون

  3. طرحهای استان از کما خارج شدند و فاتحه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. بابا اینا همش کار خودشونه نمی خوان لرستان پیشرفت کنه وسلام

  5. دستت در نکنه اقای نماینده امیدوارم عملی بشه با حرف زدن مشکل ما جونا حل نمیشه باید باید از حق و حقوقمون دفا کرد دفا کرد

  6. یعنی ما فقط دنبال تغییر مدیران نیستیم ٍبابا مردم خوب می فهمند ولی روشون نمیشه بگن .

  7. درد لرستان اینه که شده ازمایشکاه واسه اموزش مدیریت
    اکه مردم لرستان هم یه خورده صداشونو میبردن بالا الان سیل بودجه به سمت لرستان هجوم میاورد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.