تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

آیت الله سید احمد میرعمادی: یکی از راه های نفوذ دشمن ورود عناصر غرب گرا به مجلس است

  • کد خبر : 79927
  • 07 آذر 1394 - 9:25

  به گزارش میرملاس ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: امام حسین(ع) در نصیحت به یکی از انصار که حاجت خود را از مردم تقاضا می کرد فرمود که حاجت خود را جز نزد سه […]

میرعمادی

 

به گزارش میرملاس ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: امام حسین(ع) در نصیحت به یکی از انصار که حاجت خود را از مردم تقاضا می کرد فرمود که حاجت خود را جز نزد سه نفر نگو که دین دار، جوانمرد و صاحب اصالت خانوادگی این سه نفر هستند. چراکه در مورد آدم دیندار، دین، نگهدار و مانع اوست که آبروی تو را ببرد، در مورد جوانمرد، او به خاطر جوانمردی، حیا و شرم می کند، و در مورد کسی که اصالت خانوادگی دارد، او برای نیازت، آبروی تو را نمی ریزد، بلکه شخصیت تو را حفظ می کند و بدون برآوردن حاجتت، رد نمی شود.

وی با اشاره به روز شنبه هفتم آذرماه روز نیروی دریایی گفت: حضور دلاورمردان نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز در آب های آزاد یک حضور مقتدرانه بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: حضور نیروی دریایی در مقابل دزدان دریایی و حفظ منافع ایران سبب شده که نیروی دریایی یک نیروی سیاسی، بین المللی و نظامی مقتدر در دنیا باشد.

یکی از راه های نفوذ دشمن ورود عناصر غرب گرا به مجلس است

آیت الله میرعمادی با اشاره به ۱۰ ام آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی با بیان اینکه وطیفه قانون گذاری و نظارت بر مدیران و مسئولان در اجرای قوانین بسیار سنگین است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در طول تاریخ برای دشمنان نیز حائز اهمیت بوده است.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه یکی از راه های نفوذ دشمن ورود به مجلس است تا بتواند عناصر غرب گرا را به مجلس بفرستد، افزود: امسال دو رویداد مهم سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه مجلس انقلابی، افراد انقلابی و ولایی می خواهد، گفت: مجلس افرادی مثل آیت الله مدرس می خواهد تا در برابر نفوذ دشمن بایستند.

وی یادآور شد: امسال یک رویداد بزرگ در عرصه انتخابات در پیش داریم و در این رابطه به طور مرتب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اشاره خواهیم کرد.

حدیث امام صادق(ع) راجع به ثواب پیاده رفتن به زیارت امام حسین(ع)

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به چهارشنبه ۲۰ ام صفر و روز اربعین حسینی گفت: این روز، روز زیارت مخصوص سیدالشهدا(ع) است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در این روز باید زیارت اربعین را بخوانیم و اگر این کار مقدور نبود باید رو به قبله بایستیم و سه مرتبه به سیدالشهدا(ع) سلام بدهیم، تصریح کرد: امام حسن عسگری(ع) می فرماید که زیارت اربعین یک از علامت های مومن است.

وی با اشاره به اینکه در روز اربعین خیل عظیم میلیونی زائران به صورت پیاده روی به زیارت سیدالشهدا(ع) می روند، اظهار داشت: در رابطه با ثواب پیاده رفتن به زیارت امام حسین(ع)، در حدیثی از امام صادق آمده است کسی که پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند به عدد هر قدمی که برمی دارد یک حسنه برای او می نویسد و یک گناه از او محو می شود و یک درجه مرتبه او بالا می رود و وقتی به زیارت رفت خداوند دو فرشته را موکل او می کند تا هرچه خیر از زبان زائر خارج شود را بنویس و هرچه شر و بدی از زبان او خارج شد را ننویسد و پاک کند و وقتی از زیارت برگشت به او می گویند که گناهت آمرزیده شد و از افراد حزب خدا، رسول خدا و اهل بیت هستی و به خدا قسم هرگز آتش جهنم را به چشم نخواهی دید.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه پیاده روی برای زیارت امام حسین(ع) نشانه تداوم راه حسین(ع) است، تصریح کرد: پیاده رفتن به زیارت سیدالشهدا(ع) به این معنی است که می خواهیم راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم و به آرمان های او عمل کرده و در برابر ظلم بایستیم.

قدرت اسلام در پیاده روی اربعین به نمایش گذاشته می شود

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این پیاده روی نشانه اقتدار، امنیت و اتحاد است، افزود: در عراق که آشوب و بلوا در آن زیاد است، اما همه مسلمانان و عاشقان امام حسین(ع) در سایه این امام همام یک دست و یکپارچه با وحدت و امنیت کامل حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت اسلام در پیاده روی اربعین به نمایش گذاشته می شود، اظهار داشت: پیروان اسلام ناب، قدرت اسلام را در پیاده روی اربعین به نمایش می گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در پیاده روی اربعین قدرت اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی، اسلام تکفیری و وهابیت به نمایش گذاشته می شود، تصریح کرد: اسلام ناب اسلام برادری، صلح، امنیت و عدالت است در حالیکه اسلام آمریکایی اسلام زراندوزان، تجاوزگران و استکبارگران و اسلام تکفیری اسلام خشونت، کشتن است.

آیت الله میرعمادی افزود: اسلام تکفیری و آمریکایی جایگاهی ندارد و باید همه به اسلام ناب برگردیم که ریشه در قرآن و عترت دارد.

دیدار بدون تشریفات پوتین با مقام معظم رهبری

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت: این دیدار از اهمیت بین المللی فوق العاده ای برخوردار است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه رئیس جمهور روسیه از فرودگاه مستقیم و بدون تشریفات به دفتر مقام معظم رهبری رفت، تصریح کرد: آن روز در دفتر رهبر بودم و صحنه ها را دیدم که آقای پوتین به همراه سه نفر دیگر بدون تشریفات به دفتر رهبر آمدند و دو ساعت راجع به مسائل منطقه با رهبر فرزانه انقلاب صحبت کرده و حرف های ایشان را گوش کردند.

آیت الله میرعمادی افزود: این موضوع نشانه نفوذ و قدرت معنوی مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه باید افتخار کنیم به عظمت رهبر فرزانه انقلاب، ادامه داد: به طور حتم و یقین رئیس جمهور روسیه نیز معتقد است که فرمایشات رهبر انقلاب راهگشای مشکلات منطقه و جهان خواهد بود.

نقش اساسی پیوند ایران و روسیه در مناسبات جهانی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آقای پوتین با اشتیاق تمام آماده شنیدن صحبت های رهبر معظم انقلاب بودند و خوشحال و شادمان از دیدار رهبر انقلاب بودند، اظهار داشت: باید قدر نعمت رهبری را بدانیم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پیوند ایران و روسیه در مناسبات بین المللی تاثیرگذار خواهد بود و نقش اساسی را ایفا خواهد کرد، تصریح کرد: این دیدار رهبر انقلاب با رئیس جمهور روسیه بازتاب گسترده ای داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری سومین اجلاس سران مجمع عمومی کشورهای صادرکننده گاز در ایران اشاره کرد و گفت: این اجلاس نقش تعیین کننده ای در مسئله انرژی دارد و ایران نیز سومین کشور تولید کننده گاز در جهان است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه این اجلاس در سال ۱۳۸۷ و به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب از اوپک جدا شده و تشکیل شد، تصریح کرد: این اجلاس یک اهرم فشار در برابر تحریم های اقتصادی استکبار خواهد بود.

مهر/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.