تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

بازگشت ۳۱۵ زائر بدون ویزا به داخل کشور در مرز مهران

  • کد خبر : 79930
  • 07 آذر 1394 - 12:14

به گزارش میرملاس ؛ غلامرضا ممیز صبح شنبه در پایانه مرزی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۱۵ نفر از زائران که بدون ویزا از مرز مهران قصد رفتن به کربلا را داشتند بازگردانده شدند، گفت: از این تعداد ۲۰۰ نفر دیروز از مرز مهران به شهر مهران بازگردانده شدند. وی افزود: با وجود […]

1917834

به گزارش میرملاس ؛ غلامرضا ممیز صبح شنبه در پایانه مرزی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۱۵ نفر از زائران که بدون ویزا از مرز مهران قصد رفتن به کربلا را داشتند بازگردانده شدند، گفت: از این تعداد ۲۰۰ نفر دیروز از مرز مهران به شهر مهران بازگردانده شدند.

وی افزود: با وجود تاکید مسئولان به خصوص معاون کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه تردد در مرز مهران فقط با ارائه روادید امکان پذیر است، بسیاری از هم وطنان از استانهای خراسان رضوی، آذربایجان غربی و استان لرستان به امید گرفتن ویزا در مرز مهران چند روزی است که معطل مانده اند.

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام با بیان اینکه به در خواست های صدور ویزا در استان پاسخ داده می شود، گفت: ویزاها در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل داده می شود.

ممیز در خاتمه افزود: برای تقویت دو دفتر کنسولگری عراق در ایلام با هماهنگی سفارت این کشور در ایران دفتر کنسولگری عراق در یزد به ایلام انتقال داده شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.