- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شرمنده قهرمانان ورزشی لرستان هستیم/مسدود شدن حساب بانکی هیئت‌ها

IMG17023417 [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ علی یاور عزیزپور شامگاه یکشنبه در مراسم هم اندیشی ورزشی و تجلیل از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال بزرگترین خانه کشتی کشور در خرم آباد افتتاح شد، اظهار داشت: سه خانه کشتی دیگر در شهرستان های کوهدشت، پلدختر و دورود احداث شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳ تخته تشک کشتی در استان توزیع شده است، تصریح کرد: همچنین تجهیزات و تشک های مورد نیاز رشته های جودو، دو و میدانی و بدنسازی نیز در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به راه اندازی خانه وزنه برداری استان گفت: خانه شطرنج استان نیز در حال طی کردن مراحل نهایی برای راه اندازی است.

عزیزپور با بیان اینکه در سالجاری تا کنون ۱۴ پروژه ورزشی بهره برداری شده است، تصریح کرد: تا پایان سال و در دهه فجر چهار تا پنج پروژه ورزشی دیگر در استان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه حساب بانکی برخی هیئت های ورزشی استان به دلیل بدهی هایی که به فروشگاه های ورزشی و سایر هزینه های جاری داشته اند توسط قوه قضاییه مسدود شده است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان آنقدر درآمد ندارد که بتواند بدهی هایی که از گذشته به جا مانده است را جبران کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان یادآور شد: در حال حاضر تمام توان خود را برای مدیریت وضعیت موجود گذاشته ایم.

عزیزپور با بیان اینکه امسال کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به ۴۶ هیئت ورزشی استان اختصاص یافته است که به هر هیئت کمتر از پنج میلیون تومان اعتبار رسیده است، تصریح کرد: شرایط به گونه ای است که حتی نمی توانیم از کسانی که برای کشور قهرمانی کسب می کنند تقدیر شایسته کنیم و شرمنده آنها هستیم./مهر