تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های فرهنگی لرستان

  • کد خبر : 79959
  • 09 آذر 1394 - 11:43

  به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام حمید رضا حنان در جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به اینکه ما در حوزه های مختلف استان برنامه داریم اظهار داشت: تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای فرهنگی استان اعتبار جذب کرده ایم. وی به موضوع تجهیز مجتمع های فرهنگی در […]

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام حمید رضا حنان در جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به اینکه ما در حوزه های مختلف استان برنامه داریم اظهار داشت: تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای فرهنگی استان اعتبار جذب کرده ایم.

وی به موضوع تجهیز مجتمع های فرهنگی در استان لرستان و اعتبارات در نظر گرفته شده در کل کشور در این زمینه اشاره کرد و گفت: در مجموع برای تجهیز مجتمع های فرهنگی در کشور ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان چهار میلیارد تومان مربوط به استان تهران و ما بقی آن به سایر استانها اختصاص می یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه وزارتخانه قول مساعد داده که تجهیز مجتمع های فرهنگی لرستان را در اولویت قرار دهد گفت: ۶۰۰ میلیون تومان در این زمینه به استان لرستان پرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام حنان از جذب یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای کانون های مساجد لرستان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع تا کنون توانسته ایم از محل های مختلف برای استان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

وی از خرید ۴۰۰ میلیون تومان کتاب در استان خبر داد و گفت:اداره کل ارشاد لرستان پس از ماه صفر «از ساز تا آواز» در استان برنامه دارد!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.