- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لوگوی جدید میرملاس را شما انتخاب کنید

یکی از برجسته ترین و شاخص ترین مقولات ارتباطی و شناختی زیست فردی واجتماعی جهان امروز بشری، نمادها و نشانه ها هستند. لوگو ها و اشکال مختلف گرافیکی آن و حروف و کلمات بعنوان نشانه های بصری، ازجمله پرتکرارترین وجوه نمادهای بصری و زینت بخش و هویت دهنده ی اغلب مواجهه های بصری ما با پدیده ها و متون مکتوب و دیداری است. به عبارتی دیگر امروزه انسان به فراخور موقعیت و شرایط زیستی برحسب نیازهای روزمره، نیازمند خلق انواع نشانه های مکتوب و بصری جهت ارتباط بهتر و آسان تر با پدیده ها و سایر انسان ها است.نشانه ها اغلب علاوه بر وجه ارتباطی دارای وجه مفهومی و معناسازی نیز هستند و به نوعی بر هویت، مفهوم و کارکرد خاصی دلالت دارند، بدین معنی که ما را به چیزی ورای نشانه و نماد رهنمون می سازند.

حال با این اشاره مختصر به مفهوم و کارکرد نشانه ها،ونقش و اهمیت لوگوها در اصالت دادن و معرفی متون و نوشتارها در دنیای مجازی، بنا داریم که با ارائه و رونمایی از چند لوگوی طراحی شده توسط دوست هنرمند و طراح گرافیک برجسته و چیره دست،  جناب آقای سجاد همتی، و آفای جواد بدیعی و علیرضا ضرونی  شما مخاطبان و همراهان گرامی را در انتخاب لوگوی برتر پایگاه خبری تحلیلی میرملاس سهیم نماییم.

آنچه در ذیل می آید حاصل ذهن خلاق و آفرینش گر پدیدآورنده آنهاست که با بهره گیری از اصول و قواعد گرافیکی  تایپوگرافی و در راستای تعیین و انتخاب لوگوی جدید میرملاس طراحی و اجرا شده است که براساس رسالت و هدف این پایگاه و به منظور مشارکت مخاطبان ارجمند در روند پیشبرد و ارتقای جایگاه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، صورت گرفته است.

هرکدام از لوگو ها دارای یک عدد و شماره است که شما همراهان گرانقدر می توانید با انتخاب وذکر یک شماره، لوگوی برتر را از نظرگاه تان انتخاب و معرفی نمایید.

امید که چنانکه انتظار می رود در این امر یاریگر ما باشید.

فردین صحرایی

 

لوگوهای سجاد همتی (۱،۲،۳،۴،۵،۶،۷،) 

LOGO 1.cdr [1]

 

LOGO 2.cdr [2]

 

LOGO 3.cdr [3]

 

LOGO 4.cdr [4]

 

LOGO 5.cdr [5]

 

LOGO 6.cdr [6]

LOGO 4.cdr [7]

 

تعدادی از اتودها

8 [8]

 

9 [9]

 

 

لوگوی شماره ۸ اثر جواد بدیعی 

 

LOGO 4.cdr [10]

 

لوگوی شماره ۹ اثر علیرضا ضرونی 

 

15 [11]