تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

گزارش تصویری / دیدار استاندار لرستان با خانواده مرحوم نوروزیان قهرمان دوچرخه سواری بروجرد

  • کد خبر : 80057
  • 14 آذر 1394 - 8:41

   استاندار لرستان روز جمعه به همراه رییس فدراسیون دوچرخه سواری با خانواده مرحوم علیرضا نوروزیان قهرمان دوچرخه سواری کشور دیدار کردند. به گزارش میرملاس ؛  در این دیدار هوشنگ بازوند ضمن تسلیت به خانواده این قهرمان دوچرخه سواری لرستان با بیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان سرمشق و الگوی همه جوانان هستند گفت:وجود قهرمانان و […]

 

 استاندار لرستان روز جمعه به همراه رییس فدراسیون دوچرخه سواری با خانواده مرحوم علیرضا نوروزیان قهرمان دوچرخه سواری کشور دیدار کردند.

به گزارش میرملاس ؛  در این دیدار هوشنگ بازوند ضمن تسلیت به خانواده این قهرمان دوچرخه سواری لرستان با بیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان سرمشق و الگوی همه جوانان هستند گفت:وجود قهرمانان و فعالیت های آنها موجب ارتقا حوزه ورزش لرستان شده است. 
وی همچنین با تاکید بر اینکه ورزشکاران سرمایه های کشور محسوب می شوند تصریح کرد: در این راستا همواره باید در حفظ سلامت جان آنها دقت لازم صورت گیرد.
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی ها و استعدادهای حوزه ورزش بروجرد اشاره کرد و گفت: این شهرستان به خصوص در رشته ورزشی دوچرخه سواری دارای استعدادهای خوب است.
در این دیدار فرماندار و جمعی از مسوولین شهرستان بروجرد حضور داشتند.
علیرضا نوروزیان قهرمان بخش سرعت دوچرخه سواری کشور، صبح روز جمعه ۶ آذرماه ۱۳۹۴ در حال تمرین در مسیر جاده بروجرد به اشترینان بود که بر اثر سانحه تصادف پس از برخورد با یک دستگاه تریلر جان باخت.
وی ۲۵ ساله سن داشت و از قهرمانان مطرح دوچرخه سواری بروجرد بود که تاکنون موفق شده بود مقام های بسیاری ازجمله چهارمی کاپ آسیایی تایلند ( ۲۰۱۳)، قهرمانی در ماده ۲۰۰ متر و یک کیلومتر جوانان کشور، کسب نشان نقره در مسابقات قهرمانی کشور و باشگاهی بزرگ سالان را کسب کند.

 

 

 

 

(5)

 

 

(4)

 

 

(1)

 

 

(2)

 

 

(3)

 

 

(6)

 

 

(7)

 

 

(8)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴
  1. خدایش بیامرزاد

  2. خدا رحمتش کند وبه خانواده اش صبردهد.

  3. خدا رحمتش کنه

  4. خدا رحمتش کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.