تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

توضیح علی اصغر اسفندیارپور پیرامون جمله «یا کسی به مجلس راه پیدا نخواهد کرد یا اصلاح طلب خواهد بود»

  • کد خبر : 80099
  • 15 آذر 1394 - 7:45

    در پی سخنرانی اینجانب در مورخه ۹۴/۹/۴ درجمع اصلاح طلبان کوهدشت، نقد و کامنت هایی آمده است که عمدتا پیرامون این جمله است:“یا کسی به مجلس راه پیدا نخواهد کرد یا اصلاح طلب خواهد بود”.به منظور تنویر افکار عمومی و ارج نهادن به اندیشه و تشویق و ترغیب عرصه نقد و انتقاد پذیری، […]

(2)

 

 

در پی سخنرانی اینجانب در مورخه ۹۴/۹/۴ درجمع اصلاح طلبان کوهدشت، نقد و کامنت هایی آمده است که عمدتا پیرامون این جمله است:
“یا کسی به مجلس راه پیدا نخواهد کرد یا اصلاح طلب خواهد بود”.
به منظور تنویر افکار عمومی و ارج نهادن به اندیشه و تشویق و ترغیب عرصه نقد و انتقاد پذیری، ذیلا توضیحی مختصر خواهد آمد:
اول اینکه این جمله را باید در کلیت یک سخنرانی دید و آن هم در پاسخ به پرسش یکی از حضار گفته شد. جدا کردن یک جمله از یک سخنرانی نسبتا بلند و موج سواری روی آن جهت فریب افکار عمومی کاری غیر اخلاقی است.

دوم اینکه جمله ی فوق از نظر آرایه های ادبی، اشاره به کوشش بسیار و جهد بلیغ است. به عنوان مثال گفته می شود:” در این مسابقه کوهنوردی با آمادگی جسمانی که وجود دارد یا کسی به قله صعود نخواهد کرد یا ما خواهیم بود”.
حال این مورد چه ربطی به فرمان آشوب دارد؟! الحق که کافر همه را به کیش خود پندارد!! و یا چرا آن را غلیان احساسات بنامیم؟!
من گفته ام و بازهم می گویم؛ با توجه به وحدت نظر و اتحادی که در بین اصلاح طلبان به عمل آمده است پیروزی قطعی از آن اصلاح طلبان خواهد بود، ان شاءالله.
سوم اینکه سابقه‌ی سی ساله اینجانب گواه بر پرهیز از هر گونه آشوب، جوسازی و غوغاسالاری‌ست. حتی زمانی که مورد بی مهری همین دوستان قرار گرفتم و سه بار با ابطال انتخابات مواجه شدم، با سعه صدر تمام، مردم را به آرامش، نظم و قانون دعوت می کردم.
چهارم غوغاسالاری و سعی در تهییج افکار عمومی با روح اصلاح طلبی و گفتمان اصلاحی مغایرت اساسی دارد و کارنامه ی اینجانب در سی سال گذشته گواه روشنی است بر راه و روش اصلاح طلبانه ای که در پیش گرفته ام.
ان الله یدافع عن الذین أمنوا

علی اصغر اسفندیارپور

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۸
  1. درودبربزرگ مرداصلاحات استان لرستان حاج علی اصغراسفندیارپور.قطعاپیروزانتخابات ازآن اصلاحات میباشد

  2. درود وسپاس بر مرد خستگی ناپذیر اصلاحات،اینانیکه دارن جوسازی میکنن که،اول خودرا اصلاح کنند که در همه جلسات از واژه رد صلاحیت نامزدهای اصلاحات استفاده میکنند ودر اکثر جلسات با صراحت گفتن که نامزهای اصلاحات تا آخر نمیمانند رد میشوندوسنگ شواری نگهبان را بر سینه میزنن، ولی جناب حاج اسفندیار پور فرمودند که یا کسی برنده نیست یااصلاحات برنده است،خب این مشخص است که با وجود وحدت اصلاحات وکاندیدای واحد برنده واقعی هستن،این جمله کاملا شفاف و همه مردم عزیز هم آگاه به این قضیه هستن،حالا هم بقول لکی خودمان «دس أر بن دیگه نایژن» ،به امید پیروزی اصلاحات در ۷اسفند وشادی وسربلندی اصلاح طلبان روشنفکر بخصوص حاج علی اصغر اسفندیار پور

  3. الحق بزرگی و نجیبی سردار

  4. درود بر حاج اقا اسفندیار پور همه اصلاحات در کنار شما خواهند ایستاد

  5. درود بر سردار اصلاحات کوهدشت.

  6. با سلام درود برشما مرد بزرگ انشاالله اصلاحات پیروز است

  7. عین جمله آقای اسفندیاز پور ابن بود: یا کسی اصلا به مجلس نمی رود یا از اصلاحات می رود.

  8. بسه دیگه آقای اسفندیاری دیگه اون دوران به سر اومده که یه نفر برا کوهدشت تصمیم میگرفت لزومی نداره شما بگید ما چکار کنیم صلاح مملکت خویش را خسروان دانند و بس خواهشا این شهر و به هم نریزید برید پایتخت و به استراحت بپردازید این مردم را هم به حال خود بگذارید

  9. اسفندیارپور مردی که به این سادگی ها فراموش نمیشود ایشان نمادی از ایستادگی صداقت ومردم داری هستند

  10. درود بر اسفندیاری درود براسوه ولگوی اصلاح طلب شهرستانمانم ، مرحبا برایشان دیگران که خود را یک اصلاح طلب میدانند با وجود کاندیدای واحد اصلاح طلبان جاج آقا کورانی فرد چطور به خود احازه می دهند از تفکر اصلاح طلبان برای کاندید اصولگرا شناسنامه دار تبلیغ کنند ، مردم خود الجمدالله به این امر آگاهند .

  11. با سلام به این جوسازی ها اعتنا نکنید مردم آگاه وفهیم پاسخشان را میدهند

  12. سلام
    ایشان گفتند یا کسی به مجلس اصلا نمی رود یا اصلاح طلب می رود. (فایل صوتیش در تلگرا م ها موجود است) لطفا بابت اصلا نمی رود شفاف سازی کنند.

  13. درود وسپاس بر بزرگ مرد اصلاحات مرد خستگی ناپذیر اصلاحات،سخن آقای اسفندیار پور مصداق انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ هستش که با ۷۵درصد آرای اصلاحات کوهدشت بنام روحانی به صندوق های رای ریخته شد،حالا برای بار دوم نیز این مردم عزیز بااکثریت آرا نماینده اصلاح‌طلب خود را راهی بهارستان خواهندکرد انشاالله،درضمن آنان که این سخن حاج اسفندیار پور رو سوژه کردن خودشان چرا شعار رد صلاحیت نامزدهای اصلاحات میزنند ومیگویند همه رد میشوند وانتخابات یطرفه میشود،واقعا اینانان مطمئن هستن که باختشان حتمی است وبقول لکی خودمان «دس أر بن دیگه آیشتنه»، به امید پیروزی وشاد باش اصلاحات در ۷اسفند ۹۴

  14. باسلام شما ۳۰سال خدمت کرده اید دیگه موقع بازنشستگی شماست.لطفا به جوانترهای جدید میدان بدهید.

  15. من موندم این آقا با این ژست روشنفکرانش با چه رویی دوباره واردگود سیاست شدن هرگلی در زمان نمایندگی خودتون سرمردم زدید حالا داریدازکاندیدهای دیگر حمایت میکنید

  16. سلام آقای اسفندیار پور شما تعیین نمی کنید مردم هستند که تعیین میکنن چه کسی به مجلس بره آقای عبدی اصلاح طلب بودن چه کاری انجام دادن برای مردم

  17. (کوهدشت بسمل و ملعبه دست سیاسیون ) به همدلی و ایثار نیازمند است ، امید داریم ماحصل انتخابات آتی ، راهیابی فرزند خلف کوهدشت و دردآشنای مردم باشد .

  18. درود خدا براسفندیاری عزیز خداوند انشالله موفقش کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.