تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

خسارت ۳۵۰ میلیاردی بارش‎ها به کشاورزی کوهدشت

  • کد خبر : 80177
  • 16 آذر 1394 - 10:27

   به گزارش میرملاس ؛ «مرتضی فریدونی» در گفت‎وگو با  خبرگزاری ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از این میزان خسارت حدود ۳۲۰ میلیارد ریال به کشاورزها و ۳۰ میلیارد ریال به تأسیسات زیربنایی وارد شده است.   وی ادامه داد: اراضی کشاورزی جاده‎های بین مزارع، باغ‌ها، تأسیسات کشاورزی و … از جمله بخش‎های خسارت‌دیده […]

8bandi-tagarg-keshavarzi13

 

 به گزارش میرملاس ؛ «مرتضی فریدونی» در گفت‎وگو با  خبرگزاری ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از این میزان خسارت حدود ۳۲۰ میلیارد ریال به کشاورزها و ۳۰ میلیارد ریال به تأسیسات زیربنایی وارد شده است.

 

وی ادامه داد: اراضی کشاورزی جاده‎های بین مزارع، باغ‌ها، تأسیسات کشاورزی و … از جمله بخش‎های خسارت‌دیده هستند.

 

فریدونی خاطرنشان کرد: اکثر فعالیت‎های کشاورزی قابلیت بیمه دارند و در چنین شرایطی می‎تواند بخش اعظمی از خسارت‎ها را جبران کند اما متأسفانه استقبال از بیمه در میان کشاورزان اندک است.

 

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت یادآور شد: امسال بارندگی‎های زیادی را شاهد هستیم و با توجه به شرایط از کشاورزان می‌خواهیم که استقبال بیشتری در بحث بیمه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگه منظورشما رییس جهادکوهدشته فکرکنم اسمش بهمن باشه نه مرتضی.به نطر من به عنوان یه کارشناس جهادکشاورزی میتوان کاری کرد هم خسارت کمتر به کشاورزی واردبشه هم باکشت های دیگر این خسارات راجبران کرد اگر کشاورزان همکاری کنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.