تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رئیس کمیته امداد کشور : امیدواریم با کمک استاندار مشکل مسکن مددجویان لرستان را حل کنیم

  • کد خبر : 80185
  • 16 آذر 1394 - 12:06

    به گزارش میرملاس ، پرویز فتاح دقایقی پیش از ظهر امروز در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار لرستان در خرم‌آباد با تاکید بر اینکه روحیه دولت یک روحیه حمایتی است، اظهار داشت: کمیته امداد در این راستا همسو و هم راستا با دولت کار کرده است. وی افزود: نگاه کمیته امداد کشور با اقتصاد […]

DSC_1324

 

 

به گزارش میرملاس ، پرویز فتاح دقایقی پیش از ظهر امروز در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار لرستان در خرم‌آباد با تاکید بر اینکه روحیه دولت یک روحیه حمایتی است، اظهار داشت: کمیته امداد در این راستا همسو و هم راستا با دولت کار کرده است.

وی افزود: نگاه کمیته امداد کشور با اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت هماهنگ است و بیشتر نگاه‌ ما به سمت آموزش، اشتغال و خودکفایی است.

فتاح خاطر نشان کرد: مددجومحوری اصلی‌ترین فعالیت این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد افزایش وام قرض‌الحسنه ازدواج و خودکفایی خانواده‌های مددجویان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه راهکارهای ما در کمیته امداد کوتاه مدت و بلند مدت است گفت: در کوتاه مدت در زمینه مسکن تلاش‌های بسیاری انجام داده‌ایم امیدواریم با کمک استانداری مشکل مسکن مددجویان لرستان را حل کنیم.

فتاح اظهار کرد: در برنامه بلندمدت نیز قصد توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌ها را دنبال می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این نهاد آماده هرگونه همکاری در راستای ریشه‌کنی فقر در جامعه است و ماموریت داریم که ضربتی و انقلابی عمل کنیم نه اداری تصریح کرد: تلاش‌ها و اقدامات انجام شده قابل تقدیر است و باید با همکاری و تمرکز بتوانیم کارهای بزرگ‌تری را برای این استان انجام دهیم.

در ادامه هوشنگ بازوند استاندار لرستان گزارشی در بخش‌های مختلف در راستای توسعه استان لرستان ارائه کرد و گفت: ما آمادگی ۵۰۰ تا ۷۰۰ واحد مسکن مهر را به شرط مساعدت مالی کمیته امداد و تامین آورده مددجویان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان واگذار کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.