تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

شاهرخی : مردم با بلوغ سیاسی بالا در انتخابات مشارکت خواهد داشت

  • کد خبر : 80188
  • 16 آذر 1394 - 13:44

  رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مردم با بلوغ سیاسی بالا و انتخاب‎های صحیح خود در انتخابات مشارکت خواهد داشت. به گزارش میرملاس ؛  سید سعید شاهرخی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان ازنا، ستادهای انتخابات شهرستان‎ها را صف مقدم پروژه بزرگ و مهم انتخابات ذکر کرد و جایگاه این ستادها […]

 

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مردم با بلوغ سیاسی بالا و انتخاب‎های صحیح خود در انتخابات مشارکت خواهد داشت.

به گزارش میرملاس ؛  سید سعید شاهرخی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان ازنا، ستادهای انتخابات شهرستان‎ها را صف مقدم پروژه بزرگ و مهم انتخابات ذکر کرد و جایگاه این ستادها را بسیار رفیع و ارزشمند برشمرد.

 

وی حضور مردم در عرصه‎های سیاسی و اجتماعی را بسیار ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: مردم با بلوغ سیاسی بالا و انتخاب‎های صحیح خود در انتخابات مشارکت خواهد داشت و حماسه‎ای دیگر را در هفتم اسفندماه سال‎جاری رقم خواهند زد.

 

وی از مجریان انتخابات خواست تا در چارچوب قانون وظیفه خود را عملیاتی کرده و زمینه مشارکت سیاسی همه اقشار مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

عبدالهی فرماندار شهرستان ازنا نیز گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در ستاد انتخابات این شهرستان را ارائه کرد و از آمادگی کامل این ستاد جهت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در اسفندماه آتی خبر داد./ایسنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.