- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی : ماده تعیین سقف حقوق و دستمزدها برای بررسی بیشتر به کمیته کمیسیون قضایی ارجاع شد

 

به گزارش میرملاس ؛ اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه قانونی شوراهای حل اختلاف اعاده شده از سوی شورای نگهبان در کمیسیون مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: شورای نگهبان ۹ ایراد را به لایحه شوراهای حل اختلاف وارد کرده بود که در جلسه امروز همه ایرادات بررسی و اصلاح شد و بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی این موضوع به صحن علنی نخواهد رفت و مستقیما برای تائید به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ همچنین در این جلسه ماده ۲۴۱ قانون تجارت که پیش از این در طرح اصلاحی این قانون و برای تائید شورای نگهبان از سوی کمیسیون حذف شده بود، مورد مخالفت نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار گرفت و مقرر شد تا به جای حذف ماده ایرادات آن برطرف شود.

ملکشاهی در پایان گفت: ماده ۲۴۱ قانون تجارت سقف حقوق و دستمزد مدیر و اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها را مشخص کرده بود که برای تائید نظر شورای نگهبان در مورد طرح اصلاح قانون تجارت این ماده حذف شده بود که با مخالفت نمایندگان این ماده امروز مطرح و برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع داده شد.