تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

مدیرکل فنی حرفه ای لرستان :هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه مشکلات را برطرف می کند

  • کد خبر : 80204
  • 16 آذر 1394 - 20:42

    قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در جمع کارکنان ومربیان مرکز شماره ۱ خرم آباد گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه مشکلات را برطرف می کند، مدیری می تواند ادعا کند که به میز آبرو ببخشد ، نه میز به اون آبرو ببخشد.   به گزارش میرملاس […]

81861389-70343697
 
 
قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در جمع کارکنان ومربیان مرکز شماره ۱ خرم آباد گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه مشکلات را برطرف می کند، مدیری می تواند ادعا کند که به میز آبرو ببخشد ، نه میز به اون آبرو ببخشد.
 

به گزارش میرملاس ؛  ،وی در ادامه افزود: از همکاران خودم می خواهم از امروز به بعد برای خدمت به مردم تلاش خود را مضاعف کنند . هرجایی که مشکلی داشته باشید به عنوان برادر در کنار شما هستم. و افتخار می کنم در استان لرستان خدمتگزار هستم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در ادامه به برنامه آمایش سرزمین استان اشاره کرد و گفت: در بعضی از استانهای برخوردار برنامه آمایش سرزمینی وجود ندارد، جای خرسندی دارد که برنامه آمایش سرزمینی در استان وجود دارد..

قلاوند اضافه کرد: وقتی سند بالادستی وجود نداشته باشد، مدیران سلیقه ای عمل خواهند کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه در چارچوب اسناد بالادستی برنامه نیاز سنجی استان حداقل برای ۵ سال باید انجام بدهیم، تصریح کرد: در تمام کارگاهها تجدید نظر خواهیم کرد، اگر نیاز به راه اندازی کارگاه جدید بود راه اندازی می کنیم و اگر کارگاهی به تغییر کاربری نیاز داشت این کار را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه توسعه نیروی انسانی در درون اداره کل را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: برنامه آموزشی با رویکرد جدید طراحی می شود و انتظار داریم همکاران در این زمینه حضوری فعال داشته باشند.

قلاوند ادامه داد: همکاران باید از تجربیات استانهای توسعه یافته استفاده کنند و به دیگران انتقال دهند.

مدیرکل آموزش و فنی و حرفه ای استان لرستان با تأکید براینکه سند مهارت کشور و سند راهبردی به عنوان الگوی کار خود قرار خواهیم داد، گفت: امیدواریم با همفکری و همراهی همکاران بتوانیم گامهای موثری را در پیشبرد اهداف سازمان برداریم.

همچنین قلاوند گفت: با بهره برداری ساختمان جدید برای اداره کل فشار کاری از دوش مرکز آموزش برداشته می شود. / خبر آنلاین

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.