تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

شاهرخی : صیانت از آرا به عنوان یک عهد میان مردم و مسئولان است

  • کد خبر : 80229
  • 18 آذر 1394 - 10:52

  به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی به همراه اعضای ستاد انتخابات استان در دیدار با فرماندار شهرستان سلسله و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان افزود: عزت و افتخار زمانی صورت می پذیرد که بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری فراهم شود. وی با اشاره به وظیفه مسئولان برای این […]

 

به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی به همراه اعضای ستاد انتخابات استان در دیدار با فرماندار شهرستان سلسله و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان افزود: عزت و افتخار زمانی صورت می پذیرد که بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری فراهم شود.

وی با اشاره به وظیفه مسئولان برای این بسترسازی تصریح کرد : همه سلیقه هایی که اعتقاد به قانون و نظام جمهوری اسلامی دارند باید مورد معرفی قرار گیرند تا مردم نیز با اشتیاق و حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: باید بر اساس قانون فرصت برابر برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطر نشان کرد: نتیجه انتخابات بایستی موجب عزت، افتخار و تامین منافع ملی کشور شود.

شاهرخی تصریح کرد: تشریک مساعی موجب دلگرمی بیشتر مردم و مسئولان برای برگزاری این رویداد مهم و ملی می شود .

وی افزود: باید فرآیند کار شفاف و به دور از رفتارهای شائبه برانگیز طرفداری از فرد یا عده ای خاص باشد تا بتوانیم انتخاباتی سالم و قانونمند را درسطح استان برگزار کنیم .

فرماندار سلسله نیز گفت: اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

قدرت الله فلاح نژاد اظهار کرد: فرمانداری شهرستان سلسله مهمترین پروژه خود را در سال ۹۴ برگزاری سالم انتخابات با حفظ و امانتداری آرای مردم قرار داده است.

وی تصریح کرد: شهرستان سلسله با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع مساحت بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۰ دارای ۷۳ هزار نفر جمعیت است که البته اکنون از ۷۵ هزار نفر نیز بیشتر است.

فلاح نژاد با بیان اینکه این شهرستان از دو بخش و ۶ دهستان و دو نقطه شهری تشکیل شده است خاطرنشان کرد: در انتخابات دوره قبل از این تعداد جمعیت، ۵۳ هزار و ۵۸۵ نفر واجد شرایط رای گیری بودند که تعداد ۴۶ هزار و ۶۸ رای ماخوذه از ۷۸ شعبه رای گیری سطح شهرستان جمع آوری شد.

فرماندار سلسله گفت: علیرغم اینکه امکانات موجود شهرستان پاسخگوی تدارکات مورد نظر نیست اما به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف انتخابات پیشین و برطرف کردن آنها اطلاعات انتخابات پیشین جمع آوری شده تا زمینه انتخاباتی باشکوه تر در فضایی کاملا مناسب در سطح شهرستان فراهم شود.

شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است./ایلنا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام لطفا در انتخاب سی نفر معتمدین بدون رعایت طیف و طایفه اقدام کنید و از روحانیت . بازاری . اشنایان با علم حقوق .دانشگاهیان .وافراد دارای تجربه بکار گیریکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.