- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دستور آغاز روند اجرای انتخابات خبرگان

 

IMG18042620

 

وزیر کشور در نامه ای به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری سراسر کشور، دستور آغاز روند اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.

 به گزارش  سرویس سیاسی میرملاس ، متن کامل نامه رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری سراسر کشور به این شرح است:

فرمانداران محترم مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری سراسر کشور

سلام علیکم

در اجرای مواد ۵ و ۹ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، امور اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز شنبه مورخ  ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۴

آغاز می گردد و در روز جمعه مورخ  ۷ / ۱۲ / ۱۳۹۴ اخذ رای به عمل خواهد آمد.

با عنایت به اینکه هیأتهای اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه و هیأتهای اجرایی حوزه های فرعی باید همزمان از روز شنبه مورخ  ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۴   حداکثر در مدت پنج روز تشکیل شوند.

مقتضی است براساس قانون، آیین نامه اجرایی و دستورالعمل مربوطه و در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور نسبت به تشکیل هیأت اجرایی و سایر مراحل قانونی اقدام لازم را بعمل آورده و نتیجه اقدامات را به ستاد انتخابات کشور منعکس نمایید.

ضمنا اضافه می شود که داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا و یا بوسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد می توانند از روز پنج شنبه مورخ ۲۶ / ۹ / ۱۳۹۴  تا پایان روز چهارشنبه مورخ  ۲ / ۱۰ / ۱۳۹۴  جمعا به مدت هفت روز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه (فرمانداری مرکز استان) یا به وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات تلقی می گردد. بنابراین وصول آن را طبق فرم شماره دو سریعاً به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید.