تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

مستمری معلولان به هیچ عنوان پاسخگوی هزینه زندگی آنها نیست/ حمایت از اقدام استاندار لرستان

  • کد خبر : 80358
  • 21 آذر 1394 - 10:18

  به گزارش میرملاس ؛ علی‌همت محمودنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اقدام اخیر استاندار لرستان (هوشنگ بازوند) در جریان هفته جهانی معلولان به خاطر اخراج یکی از رؤسای شعب بانک استان از جلسه اداری به دلیل تضییع حقوق معلولان اظهار داشت: امیدواریم این جریان ادامه یابد و سبب بهبود کیفیت زندگی […]

714997

 

به گزارش میرملاس ؛ علی‌همت محمودنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اقدام اخیر استاندار لرستان (هوشنگ بازوند) در جریان هفته جهانی معلولان به خاطر اخراج یکی از رؤسای شعب بانک استان از جلسه اداری به دلیل تضییع حقوق معلولان اظهار داشت: امیدواریم این جریان ادامه یابد و سبب بهبود کیفیت زندگی معلولان شود.

وی با بیان اینکه معلولان با مشکلات بسیاری در جامعه روبه‌رو هستند، گفت: مسائل معیشتی و حمایتی از یک طرف و مسئله تردد معلولان از طرف دیگر از مهمترین مشکلات جامعه معلولان محسوب می‌شود.

محمودنژاد با انتقاد از رقم پرداخت مستمری به مددجویان بهزیستی و به ویژه معلولان گفت: این مبالغ به هیچ عنوان پاسخگوی هزینه‌های سرسام‌آور زندگی معلولان نیست و می‌طلبد دولت و مجلس در این زمینه تجدید نظر کنند.

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس در سال آینده میزان مستمری معلولان افزایش یابد چرا که هم اکنون بسیاری از معلولان در سراسر کشور و در نقاط محروم با شرایط سختی زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت فراکسیون حمایت از حقوق معلولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما انتظارمان از این فراکسیون بسیار بیشتر بوده اما متأسفانه این فراکسیون نتوانسته است انتظارات جامعه معلولان را برآورده کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. پلدختر یک صدا فقط علی همت محمودنژاد
    فردی شایسته ولایق برای پلدختر و لرستان

  2. اقای حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان التماس میکنیم به بهزیستی شهر نوراباد سری بزنید تادرجریان مشکلات قراربگیرید لطفا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.