- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بیرانوند: اصلاح‌طلبان با سنجاق کردن خود به جناح‌های موفق می‌خواهند خود را مطرح کنند

 

به گزارش میرملاس ؛ بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: تا جایی که یادمان است جریان‌های سیاسی اصولا با راه، روش، اصول و مرامشان شناخته می‌شوند.

وی افزود: اصل حاکم در جریان اصلاح‌طلبی این است که این جریان با افرادی شناخته می‌شوند که بسیاری از آنها در قضیه فتنه ۸۸ کارنامه بسیار ناموفقی داشتند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در حقیقت وارد جریانی شدند که هدف آن براندازی نظام و کودتای کف خیابانی بود و تا زمانی که اینگونه است و یک جریان به واسطه افراد شناخته می‌شوند.

بیرانوند در ادامه مطلب فوق ادامه داد: این افراد مُهر خیانت بر پیشانی دارند و به طور قطع در صف ملت جایی نخواهند داشت.

این نماینده اصولگرا خاطرنشان کرد: این جریان در نتیجه ناچار هستند یک وجود عاریتی و قرضی برای خود طراحی کنند و می‌خواهند تفیل جناح‌های مختلف شوند و به نوعی شب با یک جناح اعلام نزدیکی و وفاق می‌کنند و روز با یک جناح دیگر؛ آنها می‌خواهند در صدد قدرت نظام، خود را به جناح‌های پیروز در انتخابات و جریانات سیاسی از جمله اصولگرایان سنجاق کنند و پس از آن ادعای سهم کنند.

وی تصریح کرد: اشتباه استراتژیک و بزرگی را میرحسین موسوی مرتکب شد و تعداد زیادی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب را با خودش غرق کرد.

بیرانوند در خاتمه عنوان کرد: تا این بلا و بیماری همچنان موجود باشد و اصلاح طلبان تا این موضوع را در خود و از جامعه حل نکنند قطعا در کشور جایی نخواهند داشت.