تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

راه اندازی ۱۹ سایت تلفن همراه در استان / شناسایی و رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های لرستان

  • کد خبر : 80475
  • 23 آذر 1394 - 16:22

  مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از نصب و راه اندازی ۱۹ سایت تلفن همراه در استان خبر داد . به گزارش سرویس فناوری/میرملاس: مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه سایت‌های تلفن همراه در سطح استان لرستان راه‌اندازی شده گفت: در این راستا هم بحث ارتقا پوشش دهی تلفن همراه و هم تلفن روستایی را […]

81760274-70165767

 

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از نصب و راه اندازی ۱۹ سایت تلفن همراه در استان خبر داد .

به گزارش سرویس فناوری/میرملاس: مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه سایت‌های تلفن همراه در سطح استان لرستان راه‌اندازی شده گفت: در این راستا هم بحث ارتقا پوشش دهی تلفن همراه و هم تلفن روستایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه تلاش و سیاست ما این بوده که بر اساس تعهدات و برنامه‌های خود در این حوزه اقدام کنیم تصریح کرد: با راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه وضعیت پوشش دهی تلفن همراه ما در سطح قابل‌توجهی نسبت به گذشته ارتقا یافته است.

محمودی با اشاره به اینکه تعهد شرکت مخابرات در حوزه پوشش دهی تلفن همراه تنها مختص به اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، یک مسیر از جاده بین دو فرمانداری و در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت است گفت: ایجاد سایت‌های تلفن همراه در سطح استان کار ارزشمندی بود به‌طوری‌که تاکنون ۱۹ سایت پوشش دهی تلفن همراه را طی این مدت در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی به بحث رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای شناسایی این نقاط کور انجام‌شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برخی از این نقاط کور رفع و برخی نیز در دستور کار برای رفع قرارگرفته شده است.

وی در پایان گفت : در سال جاری ۱۹ سایت تلفن همراه در استان راه اندازی شده و برای هر سایت اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از  هزینه شده است .

 

منبع:روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام و احترام و عرض خسته نباشید حضور کلیه زحمتکشان عرصه ارتباطات – لطفا به وضعیت آنتن دهی شهرچغابل رومشگان توجه فرمایید دارای چندین نقطه کور است بطوری که آنتن دهی بسیار نامناسب است لطفا رسیدگی فرمایید.

  2. با سلام خیابان مطهری چغابل انتن دهی خیلی ضعیف دارد لطفاً رسیدگی فرماید

  3. سلام به همه کارکنان خدوم مخابرات استان لطف کنید مشکل انتن دهی رباط نمکی مرکز دهستان رباط همین نزدیکیها، بیخ گوش خرم اباد مرکز استان را یه بار برای همیشه حل نمایید. واقعا افت داره برای مسوولان و مدیران مخابراتی حومه مرکز استان خط نمیده اینترنت هم بسیار ضعیفه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.