- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

راه اندازی ۱۹ سایت تلفن همراه در استان / شناسایی و رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های لرستان

81760274-70165767 [1]

 

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از نصب و راه اندازی ۱۹ سایت تلفن همراه در استان خبر داد .

به گزارش سرویس فناوری/میرملاس: مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه سایت‌های تلفن همراه در سطح استان لرستان راه‌اندازی شده گفت: در این راستا هم بحث ارتقا پوشش دهی تلفن همراه و هم تلفن روستایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه تلاش و سیاست ما این بوده که بر اساس تعهدات و برنامه‌های خود در این حوزه اقدام کنیم تصریح کرد: با راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه وضعیت پوشش دهی تلفن همراه ما در سطح قابل‌توجهی نسبت به گذشته ارتقا یافته است.

محمودی با اشاره به اینکه تعهد شرکت مخابرات در حوزه پوشش دهی تلفن همراه تنها مختص به اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، یک مسیر از جاده بین دو فرمانداری و در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت است گفت: ایجاد سایت‌های تلفن همراه در سطح استان کار ارزشمندی بود به‌طوری‌که تاکنون ۱۹ سایت پوشش دهی تلفن همراه را طی این مدت در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی به بحث رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای شناسایی این نقاط کور انجام‌شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برخی از این نقاط کور رفع و برخی نیز در دستور کار برای رفع قرارگرفته شده است.

وی در پایان گفت : در سال جاری ۱۹ سایت تلفن همراه در استان راه اندازی شده و برای هر سایت اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از  هزینه شده است .

 

منبع:روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان