تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

شاهرخی : وظیفه مجریان انتخابات تقویت امید در بین آحاد مردم است

  • کد خبر : 80543
  • 25 آذر 1394 - 10:06

  به گزارش میرملاس ؛‌ سید سعید شاهرخی  در هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان چگنی که با حضور اعضای ستاد انتخابات استان و این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چگنی برگزار شد،افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید٬ فضای پر از امید و نشاط در میان آحاد مردم تشکیل یافته است.وی اظهار […]

_MG_0330

 

به گزارش میرملاس ؛‌ سید سعید شاهرخی  در هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان چگنی که با حضور اعضای ستاد انتخابات استان و این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چگنی برگزار شد،افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید٬ فضای پر از امید و نشاط در میان آحاد مردم تشکیل یافته است.
وی اظهار داشت : مجریان انتخابات وظیفه دارند با عملکرد مناسب و دوری از هرگونه افراط و تفریط و پرهیز از اعمال نظرات شخصی خود در روند اجرایی انتخابات٬ موجبات خرسندی همه سلیقه ها و آحاد مردم جهت شرکت پرشور درانتخابات را فراهم نمایند.

رییس ستاد انتخابات استان لرستان،تصریح کرد: انتخابات در همه سطوح و شئونات کشور تاثیر مستقیم داشته و مردم با حضور یکپارچه و منسجم خود در انتخابات اسفندماه سال جاری حماسه ای ماندگار را رقم خواهند زد.

شاهرخی اظهار داشت: اعتماد سازی و بسترسازی سیاسی و فرهنگی زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق های اخذ رای فراهم می کند.
وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی که منبعث از بطن مردم است در راستای تحقق این مهم موفقیت های زیادی را کسب کرده است.
فرماندار شهرستان چگنی نیز دراین جلسه گزارشی از وضعیت اجتماعی٬ فرهنگی و سیاسی این شهرستان ارائه کرد.

قدرت الله ترابی نژاد اشاره ای به اقدامات صورت گرفته در این شهرستان اشاره نمود و اظهار اشت: سالم سازی انتخابات، عدم جانبداری از یک کاندیدا و پایبندی به قوانین و مقررات سبب ایجاد فضای اعتماد در بین مردم در برگزاری انتخابات خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب شاهرخی تا اینجا که عملکرد شما در خصوص انتخابات عالی بوده ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.