تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حیدری:معلولان جسمی و حرکتی بیشترین جمعیت معلول لرستان هستند

  • کد خبر : 80568
  • 25 آذر 1394 - 13:47

  به گزارش میرملاس ؛ اسداله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در استان لرستان ۴۸ هزار نفر معلول به صورت مستقیم از خدمات توانبخشی اعم از مستمری ، خدمات فنی و تخصصی بهزیستی استفاده می کنند. وی گفت: در این استان افراد معلول موفقی وجوددارد که در مسابقات پاراالمپیک صاحب مقام […]

 

به گزارش میرملاس ؛ اسداله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در استان لرستان ۴۸ هزار نفر معلول به صورت مستقیم از خدمات توانبخشی اعم از مستمری ، خدمات فنی و تخصصی بهزیستی استفاده می کنند.

وی گفت: در این استان افراد معلول موفقی وجوددارد که در مسابقات پاراالمپیک صاحب مقام شدند که بهزیستی از آنها تجلیل به عمل آورده است .
وی افزود:در بخش های فرهنگی هم تعداد زیادی از معلولان استان مدارج عالی دارند و در حال تحصیل هستند که در روز معلولان از آنها تجلیل شد .
حیدری افزود: همچنین مراکزی در استان وجود دارد که خدمات وسیعی از جمله طرح پرستار در منزل و طرح های دیگر مانندفراهم کردن اندام های مصنوعی به معلولان کمک می شود.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه سازمان بهزیستی شرح وظایف گسترده ای دارد گفت: کار این سازمان تنها در رسیدگی به معلولان خلاصه نمی شود بلکه یکی از گسترده ترین شرح و وظایف در دستگاه های اجرایی است که بیش از ۱۵۰ شرح و وظیفه دارد .

وی افزود: کمک هزینه ازدواج برای معلولان، ایجاد اشتغال ، ساخت مسکن ، از دیگر خدماتی است که بهزیستی به معلولان ارایه می دهد .
حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در پلدختر که ساختمان بهزیستی شهرستان پلدختر به پاتوق معتادان تبدیل شده چه برنامه ای برای رفع این مشکل دارید،افزود: با سازمان بهزیستی کشور مکاتبه شده و از طریق استانداری و فرمانداری نیز قضیه ساختمان بهزیستی پلدختر که به علت رانش زمین ، تخریب شده را پیگیر خواهیم شد. 

مدیر کل بهزیستی استان لرستان گفت: در سفری که رییس سازمان بهزیستی کشور در آینده نزدیک به استان خواهد داشت موضوع ادامه ساخت ساختمان مجتمع بهزیستی پلدختر یکی از موارد پیشنهادی برای رفع مشکل است .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. سلام بر کلید تدبیرت

  2. سلام بر کلید تدبیر حیدری

  3. دکتر حیدری خسته نباشی وخداقوت جان دوباره بخشیدن به بهزیستی استان وحمایت وپیگیری معلولان

  4. اقاى مدیر کل جناب حیدری سلام لطفا سری به اداره بهزیستی نوراباد بزنید تا با خبر شوید اینجا چخبر ه

  5. من سلام میکنم به رییس بهزیستی لرستان ما منتظر شما هستیم تا به معلولین نوراباد ی رسیدگی بکنی چون به ما رسیدگی نمیشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.