تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

واکنش شهردار به وضعیت پل‌های «خرم‌رود»/ مُسکنی موقت برای خرم‌آباد

  • کد خبر : 80576
  • 25 آذر 1394 - 21:33

       احداث ۶ پل موقت غیراستاندارد بر روی «خرم رود» در حالیست که شهردار خرم آباد نیز این پل‌ها را به عنوان سازه شهری قبول ندارد و از آنها به عنوان مسکنی موقت یاد می کند. به گزارش میرملاس ؛  طی چند سال اخیر، تغییرات زیادی در بستر و حریم رودخانه خرم‌آباد از ورودی […]

 

 
 
 احداث ۶ پل موقت غیراستاندارد بر روی «خرم رود» در حالیست که شهردار خرم آباد نیز این پل‌ها را به عنوان سازه شهری قبول ندارد و از آنها به عنوان مسکنی موقت یاد می کند.

به گزارش میرملاس ؛  طی چند سال اخیر، تغییرات زیادی در بستر و حریم رودخانه خرم‌آباد از ورودی آن در تنگ شبیخون تا خروجی آن در منطقه ماسور ایجادشده است.

علاوه بر کاهش عرض بستر، حریم و عمق رودخانه و تبدیل آن به خیابان ساحلی،  پارک و املاک تجاری و مسکونی، بلکه سازه‌های عرضی غیر فنی و غیراصولی به‌صورت شش پل موقت در نقاط مختلف شهر بر روی رودخانه با استفاده از تعدادی لوله و بتن‌ریزی و آسفالت احداث‌شده و بخشی از بستر رودخانه نیز تبدیل به پارکینگ شده است.

یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به احداث برخی پل های موقت غیر استاندارد در سطح شهر خرم آباد اظهار داشت: این پل ها در گذشته با توجه به نیاز مدیریت شهری احداث شده که این اقدام در زمان و مکان خودش که شهرداری دچار مشکلات مالی بوده کار مناسبی بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه الان سه پل در سطح شهر خرم آباد در حال احداث است گفت: عملیات اجرایی این پل ها طی ۱.۵ سال گذشته آغاز شده است.

شهردار خرم آباد با اشاره به در دست احداث بودن پل جهادگران در خرم آباد بیان داشت: ۹۰ درصد از کار اجرایی این پل به اتمام رسیده است.

عیدی بیرانوند تصریح کرد: با بهره برداری از این پل، پل موقت جهادگران جمع آوری می شود.

وی با اشاره به روند احداث پل مازیار در شهر خرم آباد گفت: این پل نیز تا یک ماه آینده تکمیل می شود و پل موقت اسدآبادی به پارک نسترن با اجرای پل مازیار جمع آوری می شود.

شهردار خرم آباد با اشاره به احداث یک پل توسط یک خیر در شهر خرم آباد عنوان کرد: با اجرای این پل نیز پل موقت میدان امام(ره) به پارک بهشت جمع آوری می شود.

عیدی بیرانوند با تاکید بر اینکه من به عنوان شهردار خرم آباد هم منتقد این پل های موقت در سطح شهر هستم گفت: به هیچ عنوان ما این پل های موقت را به عنوان یک سازه شهری قبول نداریم و این پل ها تنها یک مسکن موقت در شهر هستند.

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دورود بر اون خیر خرم ابادی که داره پل میسازه دورود بر شرفش انشاالله پل با اسم خودش افتتاح بشه

  2. این خیر عزیز اسم نداره؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.