تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

صفی خانی : مشکل ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی لرستان برطرف شد

  • کد خبر : 80765
  • 29 آذر 1394 - 15:21

  به گزارش میرملاس ؛ رضا صفی خانی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران افزود:با بررسی مشکل واحدهای تولیدی و اقتصادی استان درستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری ۲۰دستگاه اجرایی لرستان موظف به رفع مشکل واحدهای تولیدی استان شده اند. وی اظهار داشت: در این […]

81885641-70387090

 

به گزارش میرملاس ؛ رضا صفی خانی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران افزود:با بررسی مشکل واحدهای تولیدی و اقتصادی استان درستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری ۲۰دستگاه اجرایی لرستان موظف به رفع مشکل واحدهای تولیدی استان شده اند.

وی اظهار داشت: در این جلسه مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله شرکت زاگرس پوش، نفت دورود، چندین سنگبری، شرکت فولاد غرب ازنا، جواهرآلات قیمتی، آب معدنی اشترانکوه و کوهدشت برش فولاد بررسی شد.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف بدهی های بانکی و تامین اجتماعی از جمله مهمترین مشکل این واحدها بوده که برای رفع آن تصمیم گیری شد.
صفی خانی اضافه کرد: تقسیط بدهی ها، به روز رسانی وثایق، جلوگیری از صدور اجرائیه، بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی این واحدها به شرکتهای خدمات رسان از جمله شرکت گاز از دیگر تصمیمات کارگروه در خصوص این واحدها بود.

گفتنی است با تایید هیات وزیران و ابلاغ تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط معاون اول رییس جمهوری ۱۹ اردیبهشت ماه جاری به استانها اعلام شده است. 

این کارگروه به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی استان، به ریاست استاندار لرستان تشکیل می شود. 

بررسی علل رکود یا توقف فعالیت های تولیدی و هماهنگی برای حل مشکلات این واحدها و بررسی اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه های اجرایی استان از جمله امور مالیاتی، تامین اجتماعی، کمک به تسریع و تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و حمایت و کمک به توسعه ی صادرات محصولات تولیدی استان از اهداف تشکیل این کارگروه است. /ایرنا 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.