تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

نطق دکتر ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی درمورد مسائل کوهدشت و رومشکان

  • کد خبر : 80823
  • 30 آذر 1394 - 19:32

  به گزارش میرملاس ؛ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ابتدا اغاز امامت امام زمان(عج) را تبریک گفتند و سپس قتل عام مردم بی گناه نیجریه را محکوم و از سازمان ملل متحد خواست که به وظایف خود به نحو درست تر و عاقلانه تری عمل کند. نماینده مردم کوهدشت و […]

ملکشاهی-2

 

به گزارش میرملاس ؛ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ابتدا اغاز امامت امام زمان(عج) را تبریک گفتند و سپس قتل عام مردم بی گناه نیجریه را محکوم و از سازمان ملل متحد خواست که به وظایف خود به نحو درست تر و عاقلانه تری عمل کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در ادامه به بیان مشکلات و کاستیهای حوزه انتخابیه پرداخت و در تذکراتی به رییس جمهور و وزرا خواهان انجام مصوبات و رفع مشکلات حوزه انتخابیه شد که در زیر به صورت موردی عینا اورده میشود:

۱٫سیلاب ماه گذشته درکوهدشت طرهان و کوهنانی خسارات زیادی به بار اورد که متاسفانه سه نفر ازهمشهریانمان دراثرسیل ویک نفردراثر رعدوبرق فوت شدند که مردم منطقه راعزادار کرد.خسارات بالغ بر۲۰۰ میلیاردتومان, ازبین رفتن باغات ارزشمند وانارستانهای زیرتنگ سیاب و خسارات به ساختمانهاواحشام بخشهای مرکزی طرهان وکوهنانی واراضی کشاورزی ازجمله پریان وورود سیلاب به شهرکوهدشت و منازل و مغازه ها ازجمله مواردی بود که ۱۰۰ها نفر را بی خانمان کرد. علیرغم پیگیری های مکرر و حضور اقایان دکترنوبخت معاون رییس جمهور, نجار رییس ستاد مدیریت بحران کشور, رییس بنیاد مسکن کشور و همچنین رییس مناطق محروم کشورو مسولین استانی و استاندار و طرح موضوع در هیات دولت و متاسفانه انجام مصوبات بسیار ضعیفی در دولت تاکنون با پیگیری ها وبررسی های به عمل امده این مصوبات هم اجرایی نشده و هیچگونه مساعدتی برای جبران قسمتی از خسارات وارده به مردم و درست کردن زیربناهای تخریب شده انجام نشده و باعث گله منی مردم شده لذا مصرانه از رییس جمهور می خواهم دستور ویژه ای جهت رفع مشکلات مردم اسیب دیده صادر فرمایند و به نحوی از مردم منطقه دلجویی نمایند.

۲٫موضوع مهم دیگر که متذکر می شوم و تاکنون بارهابیان شده است تسریع در ساخت سدحیاتی معشوره باتخصیص بودجه کافی است که متاسفانه علیرغم وعده های رییس جمهور به مردم و تشکیل دهها جلسه و صورتجلسه باوزیر نیرو ودادن قول و قرارهای ایشان تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است و این عدم انجام وعده ها موجب لطمه به اعتماد مردم نسبت به مسولین شده, ازجناب اقای چیت چیان وزیر محترم نیرو به صورت موکد می خواهم به تعهدات خود در خصوص سدمعشوره عمل نماید.

۳٫همچنین پروژه پمپاژ اب کشاورزی سدسرطرهان که به دلایل واحی مبنی برعدم کارشناسی به صورت غیرفعال رهاشده است درحالی که بیش از یک میلیارد تومان دراین پروژه هزینه شده است ودرصورت احداث ان حداقل یک هزارهکتار از زمینهای کشاورزی مردم سرطرهان ابی و دعای خیرمردم رابه دنبال خواهد داشت.امیداست دربودجه سال ۱۳۹۵ برای دوطرح بالا تخصیص لازم داده شود.

۴٫درخواست دیگر ازوزیرمحترم دستورتکمیل پروژه های گاز رسانی به روستاهای باقی مانده دربخشهای کوهنانی وطرهان و کوهدشت شمالی و همچنین گازرسانی به بخش درب گنبدامامزاده محمداست.

۵٫موضوع دیگر تذکر به وزیرمحترم راه وشهرسازی درجهت تکمیل جاده ۴خطه خرم اباد به کوهدشت و همچنین جاده کمربندی کوهدشت و کوهدشت به زانوگه است.

۶٫وتسریع ۴خطه پل سیمره به بابازید

۷٫واز وزیر راه وشهرسازی باتوجه به انجام مطالعات خط اهن خرم اباد_کوهدشت_ایلام تقاضای تسریع در تصویب ماده۲۱۵ این پروژه مهم را دارم.
۸٫از مدیر کل محترم راه وشهرسازی لرستان ضمن تقدیرازاقدامات خوب اداره کل راه وشهرسازی لرستان می خواهم نسبت به تکمیل جاده های بخش سوری رومشکان به زیر تنگ سیاب کوهنانی, وامام زاده محمد به کشماهور, وسرطرهان به درب گنبد, و ۴قله به زیودار, و قرعلیوند به معمولان اقدام نمایند.

۹٫ازاستاندار محترم لرستان باتوجه به مصوبه و قول ایشان درخواست تسریع در شروع اتصال جاده کوهدشت به کرمانشاه ازمسیراولادقباد وچم استان را دارم.مردم محروم منطقه منتظرعملیاتی شدن وعده های جنابعالی هستند.

۱۰٫تذکر دیگرم به وزیرمحترم اموزش وپرورش درخصوص رفع مشکلات معلمان پیش دبستانی و اموزش نهضت سواداموزی است که علی رغم مصوبه مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی ازاین عزیزان مشکلاتشان مرتفع نگردیده و ادامه دارد.

۱۱٫وهمچنین توجه به بازنشستگان محترم اموزش وپرورش

۱۲٫از دولت محترم میخواهم حقوق رزمندگان معسرباتوجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی هرچه سریع تر پرداخت نماید.

۱۳٫ودرخواستم از وزیرمحترم کشوردرخصوص ارتقا جایگاه سیاسی بخشهای کوهنانی وطرهان است که باتوجه به داشتن شرایط کافی ولازم میخواهیم از بخش به فرمانداری ارتقا یابند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 35در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۳۳
  1. مدیرجان!تآیید هم نکردی نکردی خیلی مهم نیست!

  2. احسن بر نماینده عزیز و تلاش گر که صدای مردم مظلوم شهرستان کوهدشت و رومشگان را به گوش دولت رساند

  3. بحق این اولین نماینده شهرستان کوهدشت است که مشکلات ریز درشت منطقه رادرصحن علنی مجلس مطرح می نماید. به امید پیروزی دیگر

  4. درود براین مرد پر تلاش وغیرتمند مردم قدردان زحمتان هستن

  5. اقای مدیر اگه تعریف کنم منتشر میکنی ؟حداقا این و منتشر کن اقای ملکشاهی نماینده محترم بفرمایید چرا این سوالات در دقیقه ۹۰ باید مطرح شود؟

    • جناب آقای حسینی کاش یه کم تحقیق می کردی که در این صورت همین سوال را هم نمی کردی. تمام نطقای ملکشاهی در جهت انعکاس مشکلات و کاستیهای منطقه بوده این موارد ذکر شده را ایشان چندین بار از تریبون مجلس فریاد زدهانده اند و حتی در بعضی مواقع با لحن بسیار تند این مشکلات را تذکر داده اند.

  6. درود بر این مرد بزرگ و پرتلاش

  7. به خدا دور قبل طرفدارت نبودم .اما چون چندین باره که میبینم چطور درصحن علنی مجلس از حقوق حوزه انتخابیه ت دفاع میکنی اینبار با دل وجان پشیبانتم .چون اولین نماینده این حوزه هستی که با رشادت پیگیر حقوق مردمی

    • بسیار با فرمایش جنابعالی موافقم.بنده هم دور قبل به این شخصیت ملی رای ندادم .اما الان حتما بهش رای میدم.افسوس می خورم که کسانی بهش رای دادند و ما را وطن فروش میخواندند الان ۱۸۰ درجه چرخش دارند.
      بس بدنند که طرفداریشان فقط منافعی بوده

  8. قطعا ملکشاهی با دکتر یاری ائتلاف خواهند کرد و کاندیدای برگزیده روز ۷ اسفند دکتر کرم یاری است . روز ۷ اسفند را به یاد داشته باشید.

  9. مطما باش بیشتر مردم منطقه درکت مکنند . از شما گفتن و از دولت نداشتن اعتبار کافی. نماینده پر تلاش بدان که دوستت داریم. به امید پیروزی و پیگیری کارهای ناتمام شهرها ی کوهدشت و رومشگان و دیگر بخش ها و مناطق محروم .ملکشاهی= امیر کبیر

  10. احسنت و تشکر از نماینده عزیز وملی کوهدشت و رومشگان

  11. خدا حفظت کنه دکتر عزیز. در روز قیامت شهادت میدهم که فضای شهرم را ارام و بدور از حاشیه کردی. ممنونم که توسعه رو به تمام نقاط این شهرستان بردی از کشماهور تا ۴قله. از اولادقباد تا قرعلیوند. از درب گنبد تا رومشکان. از سرطرهان و طرهان تا گراب و پشت تنگ و… دکتر ملکشاهی من با نام ناشناس وارد شدم که کسی نگه متملقه ولی این را بدان قدرشناسان قدر تلاشهای شما رو میدانند همین تلاشهات کافیه

  12. کاش ما هم در شهرمون یک نماینده سرشناس وبا نفوذی دارای جایگاهی مثل آقای ملکشاهی داشتیم

  13. به حق که شایسته نمایندگی هستی مرد صبرو متانت وبزرگی و قدرت

  14. باتشکر از زحمات نماینده محترم ولی این نطق زودتر خوانده میشد بهتر بود

  15. خسته نباشیدوخداقوت خدمت نماینده محترم .به امید محقق شدن مشکلات فوق.

  16. متاسفم که نظر من منتشر نمیشه ولی اقای مدیر …….

  17. پس پیگیری مطالبات کشاورزان کورانی که زمین هاشون زیر آب سد سیمره رفته چی شد!!!

  18. امیدوارم اینبار شاهدنماینده واقعی مردم باشیم

  19. کمی برا این حرفا دیره جناب آقای ملکشاهی…

  20. درود بر شرف همچین انسانهای باغیرت وشایسته

  21. اقای ملکشاهی سروگردنی بالاتراز نمایندگان اسبق دارد وایشان باعث شدن فضای سیاسی درسیاسی ترین شهرکشورارام شود بی انصافی است خدمات این مرد متین وباتدبیر دیده نشود جایگاه نمایندگی کوهدشت به عالی ترین سطح ممکن رسیده وبه عنوان یک کوهدشتی به وجود ایشان افتخار میکنم

  22. از آقای دکتر ملکشاهی درخواست می کنم در خصوص ایجاد فرمانداری در کوهنانی پیگیری های جدی انجام دهند.

  23. جناب ملکشاهی تا الآن کجا بودی فکر نمی کنی شعور مردم بالاتر از اینهاست که تشخیص دهند این نطق کاملا انتخاباتی است و برای کسب رای!

  24. درود خدا بر شما
    با همکاری نماینده محترم امام جمعه کوهنانی و استاندار ادارات که لازمه شهرستان شدن هستن در کوهنانی دایر شده.فقط یک فرمانداری کم داریم متشکریم دکتر

  25. اینکه شاید برای اولین بار نماینده کوهدشت در چندین نطق وقت خود را صرف مشکلات کوهدشت می کند و کاری به شعارهای سیاسی بی فایده ندارد بسیار مهم و قابل تقدیر است ایشان صدای رسای کوهدشت هستند.
    ملکشاهی متشکریم

  26. فکری برای سد سرطرهان بکنید لطفا
    آقای ملکشاهی خواهش میکنم مسیر سرطرهان به سرپل سیمره را از تنگه سیاه پله وتنگ سیمره زیر سازی کنید تا مردم از آنجا به کرمانشاه تردد کنند.

  27. دکتر ملکشاهی عاشقه اون لبخند زدنات هستم.

  28. ملکشاهی تا اخر جوونم هامه بشتت.

  29. ملکشاهی مالمه خرت بو.تا اخر نفس سربازتیم.

  30. اقای ملکشاهی باعرض معذرت ولی مثله اینکه طرفداران جنابعالی میدان وعرصه انتخابات را با میدان نبرد وجنگ اشتباه گرفتند که دم از خون وخونریزی والواطی وکشتار بدونه قیدوشرط میزنند. واقعا متاسفم که همچین طرفدارهایی دارین و اینجوری اموزش داده شدن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.