- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شمار داوطلبان نمایندگی مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به ۱۰ نفر رسید

139112150002094 [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : روزهای گذشته شش نفر و امروز نیز چهار نفر برای نمایندگی مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند. 

وی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عباسی فرد، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری و حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنقی شاهرخی امروز دوشنبه به جمع داوطلبان حضور در مجلس خبرگان اضافه شدند. 

گفتنی است دیروز یکشنبه نیز آیت الله احمد مبلغی با مراجعه به فرمانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری خرم آبادی و حجت الاسلام احمدعلی محمودی در وزارت کشور و آیت الله هاشم نیازی در حوزه انتخابیه مرکز استان لرستان ثبت نام کردند. 

همچنین روز جمعه هفته گذشته نیز آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی و روز شنبه هفته جاری حجت الاسلام والمسلمین حسین فلاحی اصل برای حوزه انتخابیه استان لرستان ثبت نام کردند. 

بنا بر این گزارش دو هزار و ۸۸۶ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و ۴۴۳ صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد. 

۱۲ هزار نفر در هیات نظارت و ۲۲ هزار نفر در هیات های اجرایی استان فعالیت دارند. 

جمعیت استان لرستان بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.