تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان:مدل قانونمند ستاد انتخابات کشور در لرستان اجرایی شده است

  • کد خبر : 80962
  • 02 دی 1394 - 10:55

  به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید از ستاد انتخابات کشور افزود: هیاتهای اجرایی انتخابات لرستان نیز همانند ستاد مرکزی فعالیت خود را انجام می دهند و نام نویسی از داوطلبان نیز بدون هیچگونه مشکلی در استان انجام می شود.وی اظهار داشت: […]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید از ستاد انتخابات کشور افزود: هیاتهای اجرایی انتخابات لرستان نیز همانند ستاد مرکزی فعالیت خود را انجام می دهند و نام نویسی از داوطلبان نیز بدون هیچگونه مشکلی در استان انجام می شود.
وی اظهار داشت: لرستان برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور آماده است و ستادهای انتخابات شهرستان نیز با هماهنگی استان وظایف قانونی خود را اجرایی می کنند.

استاندار لرستان گفت: مدیریت ارشد اجرایی لرستان تمام توان خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری برای اجرای خط مشی مشخص و قانونمند دولت تدبیر و امید بکار گرفته است.

بازوند گفت: فعالیت های انتخاباتی استان به صورت مستمر در ستاد استان رصد و بررسی و تخلفات مربوط از جمله اقدامات خلاف قانونی تبلیغاتی جمع بندی و مستند سازی می شود.

وی افزود: یکی از مولفه های اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم در انتخابات است بنابراین این رویداد بزرگ سیاسی باید مظهر وحدت، همدلی و همزبانی باشد چراکه نظام جمهوری اسلامی اهداف و رسالت های والایی در برگزاری انتخابات دارد.

وی ادامه داد: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ، میزان زمان اختصاصی نشست ها ، جلسات و ارتباطات حول محور انتخابات مضاعف شده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود.

لرستان دارای ۹ نماینده در خانه ملت و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=80962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.