تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان : لرستان یکی از سه استان امن کشور است

  • کد خبر : 81268
  • 05 دی 1394 - 14:36

  به گزارش میرملاس ؛ رضا شیرژن گفت  :اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی مشهود است و در حال حاضر استان لرستان نیز یکی از استان های امن کشور است . وی اظهار کرد : لرستان در زمینه کاهش سرقت ها در کشور در سال گذشته یکی از استان های موفق کشور شناخته شد . […]

1

 

به گزارش میرملاس ؛ رضا شیرژن گفت  :اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی مشهود است و در حال حاضر استان لرستان نیز یکی از استان های امن کشور است .

وی اظهار کرد : لرستان در زمینه کاهش سرقت ها در کشور در سال گذشته یکی از استان های موفق کشور شناخته شد .

وی تصریح کرد : در زمینه یکی از تاکیدات سردار فرماندهی نیروی انتظامی لرستان بحث احساس امنیت است و همانگونه که امنیت در استان بالارفته است احساس امنیت نیز باید ارتقاء یابد .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان گفت :امروزه امنیت ملی به عنوان یکی از عمده ترین اولویت های فراوری دولت و ملت ها مطرح است و بالابردن ضریب آن از طریق شناسایی و رفع تهدیدهای موجود یکی از دغدغه های نخبگان و حاکمان سیاسی در جوامع مختلف به شمار می رود .

وی اظهار کرد : عوامل تهدیدزا علیه امنیت ملی کشورها را می توان طیف وسیعی از عوامل و تهدیدهای سخت افزاری و نرم افزاری دسته بندی و تجزیه و تحلیلی کرد .

وی تصریح کرد : در میان عواملی که به روش نرم افزارنه بر امنیت ملی تاثیرمی گذارد عملکرد رسانه ها به طور اعم،و مطبوعات به طور اخص از برجستگی خاصی برخوردار است .

وی گفت : مطبوعات و عملکرد آنها می تواند بر ضریب امنیت ملی هم تاثیر مثبت و ایجابی و هم تاثیر منفی و سلبی داشته باشد اما نکته اساسی این است که تاثیر مطبوعات به عنوان یک متغییر مستقل بر امنیت ملی به عنوان یک متغییر وابسته در نحوه تعامل آنها با متغییرهای واسطه ای چون آزادی مطبوعات ،قانون گرایی ،وحدت ملی و توجه به رسالت واقعی مطبوعات بروز و ظهور می یابد .

وی با بیان اینکه جستجوی امنیت نیاز هر جامعه تامین امنیت جامعه و افراد آن است افزود : از دیدگاه اسلام امنیت یکی از اصول زندگی فردی و جمعی و زمینه ساز بهره وری از مزایا ومواهب حیات و تکامل بشر و یکی از مقدس ترین آرمان ها ست . 

همچنین رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران سخنگوی رسمی کشور است در چهار چوب سیاست های داخلی نظام و دولت حرکت می کند گفت : بالاترین تجربه خبر در خاورمیانه توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران کسب شده است و تنها دانشکده خبر که به طور مستقل بر عرصه خبر تمرکز دارد دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است .

شاهین فرشاد با اشاره به اینکه استان لرستان در مباحث اجتماعی کمترین آسیب ها را دارد افزود: نسبت به سایر استان های دیگر بحث آسیب های اجتماعی در استان لرستان به دلیل اعتقادات و تعصبات دینی و عرفی بسیار امن است .

وی اظهار کرد : این در حالی است که وجود سلاح در دست افراد یکی از تهدیدهای موجود است که در اذهان وجود دارد .

وی تصریح کرد : همچنین مباحث قومی و طایفه ای یکی از دیگر از مواردی است که احساس امنیت را در این استان را تهدید می کند .

وی گفت :این مسایل احساس امنیت را درسطح استان پایین می آورد و نقش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را در راستای فرهنگ سازی در سطح جامعه پر رنگ می کند.
وی افزود : در این راستا ایده های نو و برنامه های جدی تری به منظور فرهنگ سازی در زمینه احساس امنیت در استان باید دنبال شود.

وی اظهار کرد:در راستای کاهش جرایم استان تعامل دستگاه های فرهنگی با نیروی انتظامی وفرهنگ سازی جهت کاهش جرایم امری ضروری است .
وی تصریح کرد : پلیس ایران اسلامی جزء مقتدرترین پلیس های دنیا است واین در حالی است که در کشورهای اروپایی قدرت پلیس قابل مقایسه با ایران نیست ./ایرنا 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و عرض ادب؛
    شیراوژن: شیرافکن، واژه ایی که در شاهنامه فردوسی هم بکار رفته.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.